Saturday, February 23, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα του σήμερα.....



Καλημέρα καλό πρωινό σούπερ βροχερό
Καλή ανατολή Παρασκευής με συννεφιά και πολύ βροχή λίγο μετά την ανατολή.
Ξύπνησα σήμερα πιο νωρίς λόγω αστραπών και βροντών στην Αττική Γη. Βρέχει
πολύ, από νωρίς το πρωί, πριν το ξημέρωμα. Πλημμύρες παντού, ο κόσμος τρέχει με
τις ομπρέλες στο χέρι, μέσα στα νερά και στον γενικό χαμό για να πάει στις δουλειές
του. Έξω γίνεται, χαμός, το έλα να δεις. Έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Η ώρα είναι λίγο πριν την ανατολή και όλα είναι
σκοτεινά, λόγο συννεφιάς και συνεχούς βροχής. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω και τα
τακτοποίησα σήμερα από νωρίς στο απάνεμο μπαλκόνι. Σήμερα δεν έχει δουλειές του
σπιτιού, απλά λίγο συμμάζεμα. Έξω αστράφτει και βροντά και βρέχει πολύ ασταμάτητα.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Όλα είναι σκοτεινά και μέσα και έξω. Στο σπίτι χρειάζεται
να έχεις αναμμένο το φως για να κάνεις κάποια δουλειά που πρέπει. Αλλιώς κάθεσαι στα
σκοτεινά και περιμένεις το φως της μέρας για να μπει στο σπίτι. Η ώρα πήγε έντεκα και
συνεχίζει να βρέχει ασταμάτητα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ και το φως ανοιχτό
διαβάζω την επικαιρότητα, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό στο γραφείο μου με το
φως ανοιχτό για να βλέπω. Έτσι συνεχίζω τη μέρα μου προς το παρόν. Τα καναρίνια
κάθονται ήσυχα στο κλουβί τους και κάπου κάπου πετούν και τσιμπούν την τροφή τους.
Κάπως ελαττώθηκε η βροχή. Σιγά σιγά περνάει η κακοκαιρία τουλάχιστον εδώ που μένω.
Μεσημέρι κτύπησε το ρολόι και η βροχή έχει σταματήσει, όχι όμως η συννεφιά.
Ντύθηκα και βγήκα για να πάω για λίγα ψώνια. Πήρα και την ομπρέλα μου μαζί.
Ψώνισα λίγο ανθότυρο, χαλβά και τσίπουρο Τίρναβου και στην επιστροφή πέρασα
από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή στο σπίτι
για να αφήσω αυτά που είχα ψωνίσει. Ερχόμενος για το σπίτι, είδα στη γωνία του
δρόμου του σπιτιού μου, ότι είχε πέσει το πεύκο το μεγάλο, στο δρόμο και τον είχε
κλείσει. Οι εργάτες του Δήμου, προσπαθούσαν να βγάλουν ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο
που από πάνω του ήταν πεσμένο το πεύκο για να μπορέσουν να το κόψουν. Ευτυχώς που
δεν περνούσε κόσμος την ώρα που έπεφτε το πεύκο. Θα γινόταν μεγάλο ατύχημα. Γιατί
το πεύκο πέφτοντας έφτασε μέχρι το απέναντι πεζοδρόμιο. Αυτό έγινε την ώρα της
μεγάλης καταιγίδας που έπεφτε και πολύ βροχή. Στη ζωή χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
Πήρα και εγώ τη φωτογραφική μου μηχανή και τράβηξα μερικές φωτογραφίες.
Επιστροφή στο σπίτι και ετοιμασία για μεσημεριανό φαγητό. Το μενού σήμερα έχει
χοιρινό με πράσα και φρέσκια κρεμμυδάκια, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί
και δυο ποτήρια κρασί παρέα με ένα σφηνάκι τσίπουρο. Έφαγα καλά μάζεψα τα πιατικά
και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή
μέχρι τις έξη. Η βροχή πέρασε και η κακοκαιρία. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
τα αθλητικά και τον καιρό. Διάβασα τα μηνύματα και λίγο μετά τις οκτώ γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω, θα κάτσω
σπίτι, στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού, να γράψω να διαβάσω και να ακούσω
μουσική και τραγούδια. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά τους στην
ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Έξω έχει αρκετό κρύο. Έτσι πέρασα την σημερινή
ημέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή Σαββάτου.....

No comments:

Post a Comment