Tuesday, February 5, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή Ανατολή στην καινούργια βδομάδα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί για να αρχίσω το ταξίδι μου με το Νου και τη Ζωή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα έξω τα καναρίνια μου στο φως τις
μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού. Αρχή της Καινούργιας βδομάδας και καλοκαιρία, όλα πάνε καλά με τον καιρό
και αυτό είναι το ζητούμενο. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό και λίγο μετά τις
δέκα βγήκα για να πάω για τα πρωινά ψώνια. Πρώτη στάση το τυράδικο για ανθότυρο
και λίγο κασέρι. Δεύτερη στάση ο φούρνος για λίγο ψωμί και τρίτη στάση το μανάβικο
της γωνίας για κουνουπίδι, για τη σαλάτα μου και ένα μαρούλι για τα καναρίνια. Έκανα
τα ψώνια μου και επιστροφή στο σπίτι για τη συνέχεια της ημέρας. Ήπια δυο γουλιές
καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Λίγο μετά τις έντεκα
άλλαξα γλάστρα, πιο μεγάλη, στη Γαρδένια μου, έβαλα καινούργιο χώμα, την πότισα και
την τοποθέτησα στο μπαλκόνι στη θέση της. Σιγά σιγά θα φτιάξω όλες τις γλάστρες
μέχρι το τέλος του μήνα. Ο χειμώνας φεύγει σιγά σιγά και πρέπει όλα να τα ετοιμάσω
γιατί η άνοιξη δεν αργεί. Αυτό που χρειάζεται είναι οξυγόνωση στο χώμα. Το ρολόι
κτύπησε 12 και έτοιμος βγήκα για να πάω τη βόλτα μου τη μεσημεριανή μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά μια που έχω και δουλειές να κάνω. Όμορφη η μέρα σήμερα και
αρκετά ζεστή. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία μόνο που τα μαγαζιά όλα
είναι άδεια ακόμα και τα καφέ στο μεγάλο δρόμο και την πλατεία. Δεν έχει χρήματα
ο κόσμος για να ψωνίσει, ούτε και για να πιει καφέ. Ακόμα και τα ψωμάδικα και
ο Βασιλόπουλος με λίγο κόσμο. Μόνο οι τράπεζες έχουν κόσμο γιατί πάνε όλοι να
πληρώσουν αυτά που χρωστάνε. Έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα στο σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Σχεδόν δυο η ώρα, ήπια τα χάπια μου, έκανα το μπάνιο μου
και κάθισα για φαγητό. Έφαγα ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση, χάπια απογευματινά, δυο γουλιές καφέ διάβασμα τα μηνύματα
και την επικαιρότητα, ενημέρωση στις σελίδες μου της καθημερινές και η ώρα πήγε
οκτώ. Χάπια βραδινά, ντύθηκα και βγήκα για να πάω να δω το ματς μπάσκετ μεταξύ
Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ. Νίκησε τελικά ο Ολυμπιακός 72 – 67.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια της βραδιάς. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά το ξημέρωμα.
Καλό ξημέρωμα στην αυριανή ημέρα.....

No comments:

Post a Comment