Friday, February 15, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα από την Καθημερινότητα της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Βρέχει από το πρωί σιγά σιγά
αλλά συνεχώς και έχει και κρύο αρκετό. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα
τα καναρίνια, που με περίμεναν, στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Βρέχει συνεχώς
σιγά σιγά και τα σύννεφα της βροχής έχουν καλύψει τον Αττικό ουρανό. Έχει και
κρύο αρκετό. Χρειάζεται ντύσιμο καλό και ομπρέλα άμα βγεις, για ψώνια η πας για
τη δουλειά σου. Η ώρα πλησιάζει εννιά, ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα λίγο
το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Δέκα η ώρα και η βροχή συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, την Ελληνική, που
τίποτα μα τίποτα δεν πάει καλά και συνέχισα με το διάβασμα των μηνυμάτων. Η βροχή
συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή και εγώ γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Σήμερα όπως τη βλέπω τη μέρα θα την περάσω στο σπίτι με γράψιμο διάβασμα και
ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Η καλύτερή μου. Μεσημέρι, πλησιάζει η ώρα για
το μεσημεριανό φαγητό. Πήρα την ομπρέλα μου και πετάχτηκα στα γρήγορα στο
φούρνο για να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Στα γρήγορα επέστρεψα γιατί
ο φούρνος είναι πολύ κοντά στο σπίτι που μένω. Ετοίμασα για το φαγητό, έφαγα σιγά
σιγά, ήπια δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση μέχρι τις έξη. Η βροχή συνεχίζει
να πέφτει σιγά και σταθερά. Έχει και αρκετό κρύο, αφού ανάψανε και τα καλοριφέρ.
Λίγο πριν τις έξη έγερση και χάπια απογευματινά. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και θα
συνεχίζει να μεγαλώνει μέχρι το καλοκαίρι. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα την Ελληνική, στα αθλητικά και στο μετεωρολογικό.
Διάβασα τα μηνύματα μέχρι τις οκτώ και πήρα τα χάπια μου τα βραδινά. Σήμερα έχει
ποδόσφαιρο, παίζει ο Ολυμπιακός στην Ισπανία με τη Λεβάντε και Μπάσκετ
ο Παναθηναϊκός στη Μόσχα με την ΤΣΣΚΑ. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και
έκατσα να γράψω και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η βραδιά πέρασε
σήμερα στο σπίτι, όπως και η μέρα. Με το κρύο και τη βροχή δεν βγήκα σήμερα για
να πάω πουθενά, εκτός που πήγα να πάρω λίγο ψωμί. Τίποτα άλλο. Καλά ήταν στην
ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Σήμερα το βράδυ έβαλα μέσα τα καναρίνια για
να περάσουν τη βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού. Έξω έχει κρύο αρκετό.
Στο ποδόσφαιρο έχασε ο Ολυμπιακός με 3-0 ήταν πολύ κακός.
Έχασε στο Μπάσκετ και ο Παναθηναϊκός με 86-69 και αυτός πολύ κακός.
Έτσι πέρασε η σημερινή ημέρα και η βραδιά με κρύο και συνεχή βροχή.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, ξημερώνει σε λίγο Παρασκευή
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα που δεν θα διαφέρει πολύ από την σημερινή.

No comments:

Post a Comment