Wednesday, February 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας του σήμερα......



Καλημέρα καλό πρωινό Τρίτης ηλιόλουστο και αρκετά ζεστό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με λιακάδα και μπονάτσα.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού. Καθάρισα τα κλουβιά και τους έβαλα φρέσκια τροφή και νερό.
Λίγο μπρόκολο και από ένα φύλλο μαρουλιού. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις
μπαλκονόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου και της μέρας. Λίγο μετά
τις εννιά ετοίμασα αυτά που χρειάζονται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει
για σήμερα Φασόλια χάντρες με πιπεριές και λουκάνικο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα του φαγητού. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα.
Το φαγητό στη φωτιά και άρχισε το μαγείρεμα. Θα μου πάρει μέχρι τις 12 σχεδόν γιατί
μαγειρεύω σε χαμηλή φωτιά. Μέχρι να τελειώσει το ψήσιμο του φαγητού έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Έφτιαξα τις γλάστρες μου, ρίχνοντας
κάπου κάπου μια ματιά στο φαγητό και πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι το μανάβικο και
ψώνισα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια.
Επιστροφή στο σπίτι, έριξα μια ματιά στο φαγητό και έβρασα το κουνουπίδι για να έχω
σαλάτα για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγο μετά τις 12 τέλειωσε το ψήσιμο του φαγητού.
Μάζεψα και τακτοποίησα την κουζίνα και βγήκα να κάνω μια βόλτα εδώ κοντά μέχρι
να έρθει η ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η μέρα, μπονάτσα και λιακάδα.
Η άνοιξη είναι μια ανάσα. Σιγά σιγά όλα αλλάζουν και η μέρες ομορφαίνουν και
μεγαλώνουν. Επιστροφή στο σπίτι και μεσημεριανό φαγητό. Τα καναρίνια κελαηδούν
και τα δυο. Έφαγα καλά, ήπια δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα γύρω στις τρεις για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα
τα μηνύματα και γράφω για την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Τα καναρίνια είναι έξω στο απάνεμο μπαλκόνι, εκεί
θα περάσουν τη βραδιά τους μέχρι την ανατολή της μέρας. Σήμερα δεν θα βγω θα
μείνω σπίτι να γράψω, να διαβάσω και να δω τα αθλητικά. Έτσι θα περάσω τη βραδιά
στην ησυχία και στη ζεστασιά του σπιτιού. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και παρέα
κάθισα για να γράψω, να διαβάσω και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα που σε λίγο ανατέλλει......

No comments:

Post a Comment