Thursday, February 21, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα του σήμερα.....



Καλημέρα καλό πρωινό χειμωνιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή Τετάρτης με λιακάδα και καθαρό τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα
τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα όπως κάθε
πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά λίγο μετά
τις οκτώ και συμμάζεψα το σπίτι. Έκανα γενικό σκούπισμα και καθαρισμό του
σπιτιού και έβαλα πλυντήριο γιατί αρκετά είχαν μαζευτεί που ήθελαν πλύσιμο.
Λίγο μετά τις δέκα ντύθηκα και βγήκα για να πάω για ψώνια. Πέρασα από τον φούρνο
και πήρα λίγο ψωμί και στην επιστροφή ψώνισα από το μανάβικο της γωνίας αυτά που
θα χρειαστώ για το αυριανό μαγείρεμα. Το αυριανό μενού έχει χοιρινό με πράσα, φρέσκα
κρεμμυδάκια και λίγο σέλινο, μαϊντανό και σέλινο ρίζα για νοστιμιά. Επιστροφή στο
σπίτι και τακτοποίηση τα ψώνια. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφτιαξα τις γλάστρες μου
στα μπαλκόνια. Τέλειωσε το πλυντήριο, άπλωσα τα πλυμένα στην απλώστρα και την
έβαλα στο απάνεμο μπαλκόνι που το βλέπει σχεδόν όλη μέρα ο ήλιος. Όμορφη λιακάδα
σήμερα. Δώδεκα χτύπησε το ρολόι και ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά τη βόλτα μου και να κάνω και λίγες δουλειές που έχω στην πλατεία.
Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο.
Τα καφέ σχεδόν άδεια, όλα, λίγο μετά τις δώδεκα. Η πλατεία έχει κόσμο αρκετό και
όλα τα καφέ και μέσα και έξω. Είναι πολύ όμορφη η μέρα και έχει ωραία μπονάτσα.
Η πλατεία είναι περιποιημένη και πεντακάθαρη. Μερικοί πίνουν τον καφέ τους με την
παρέα τους και άλλοι διαβάζουν την εφημερίδα τους. Έκανα τις δουλειές που είχα στην
πλατεία, έκανα την βόλτα μου και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το ανθοπωλείο της γειτονιάς και πήρα μια γλάστρα
με σέλινο για να το έχω στο μπαλκόνι μου για το φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό, φακές,
με σαλάτα κουνουπίδι, ελιές, τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με
τον καφέ έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα. Σήμερα έχω και τα
γενέθλιά μου, συμπλήρωσα τα 73 χρόνια μου, με αγάπη, υπομονή και επιμονή.
Με εκτίμηση και πραγματική αγάπη για τη ζωή και συνεχίζω με υπομονή. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να τους δω.
Μου είπαν τις ευχές για τα γενέθλιά μου, τους έδωσα και λίγα γλυκά που τους είχα
πάρει και εγώ ήπια τον καφέ μου. Τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και
επέστρεψα στο σπίτι γιατί σήμερα έχει ποδόσφαιρο Μίλαν – Μπαρτσελόνα.
Ποδοσφαιρική βραδιά μέχρι και μετά τα μεσάνυχτα. Τελικά η Μίλαν κέρδισε με 2-0.
Έτσι πέρασε η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment