Thursday, February 28, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης ηλιόλουστης και ανοιξιάτικης
Καλή ανατολή στην ηλιόλουστη καινούργια μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Μεγάλωσε η μέρα αρκετά.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό.
Λίγο μετά τις εννιά έφτιαξα τις γλάστρες μου και βγήκα για να πάω μέχρι τον φούρνο
για να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι και συνέχισα τις
δουλειές του σπιτιού. Έβαλα στα καναρίνια φρέσκια τροφή, από ένα φύλλο μαρουλιού
και από λίγο μπρόκολο που το τρώνε. Και τα δυο από από το πρωί κελαηδάνε.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ, κάθισα και έριξα μια γρήγορη ματιά στην επικαιρότητα
και διάβασα τα μηνύματα. Έγραψα και λίγο για την ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Πριν τις έντεκα βγήκα και πήγα μέχρι τον Παθολόγο μου για να μου
γράψει να πάω να πάρω τα φάρμακα του Μαρτίου και μια εξέταση INR να πάω αύριο
να κάνω. Γρήγορα τέλειωσα, γιατί δεν είχε κόσμο αυτή την ώρα. Αμέσως πήγα μέχρι
το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα και επέστρεψα σπίτι για να τα τακτοποιήσω.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δώδεκα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και βγήκα για να πάω
τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία μια που έχει όμορφη λιακάδα. Σήμερα Τετάρτη, είναι
η μέρα της λαϊκής αγοράς. Δυο λαϊκές έχει κάθε τετάρτη στη γειτονιά μου. Αρκετός
κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά από και προς πλατεία, γιατί έχει σήμερα λαϊκή αγορά
στην Μ. Αλεξάνδρου. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια. Στην
πλατεία αρκετός κόσμος για βόλτα και για καφέ. Η μέρα είναι πολύ όμορφη, σήμερα,
ανοιξιάτικη. Μια ανάσα από την άνοιξη βρισκόμαστε, αλλά χρειάζεται ακόμα προσοχή.
Έκανα τη βόλτα μου, πέρασα και από την αγορά, έριξα μια ματιά και επέστρεψα στο
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα μεσημεριανό φαγητό και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεμα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση και χάπια απογευματινά. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και έριξα μια γρήγορη ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Έγραψα λιγάκι για ενημέρωση των σελίδων μου και ετοιμάστηκα για να βγω λιγάκι που
σήμερα είναι όμορφη η βραδιά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους δω και μα τα πούμε
λιγάκι. Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα στο
σπίτι κάνοντας μια βόλτα στους δρόμους της γειτονιάς. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι
και συνεχίζω τη βραδιά στην ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού. Τα καναρίνια κάθονται
ήσυχα στη γωνιά τους στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν τη βραδιά τους.
Εγώ συνεχίζω το γράψιμο, το διάβασμα ακούγοντας μουσική μέχρι το τέλος της βραδιάς.
Αύριο πάλι, Πέμπτη, θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment