Monday, October 1, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο......



Τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη και τελευταία Κυριακή, με πανσέληνο
να λάμπει στον Αττικό ουρανό. Δροσιά έχει σήμερα από το πρωί και άνοιξα
στο σπίτι για να μπει η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Πότισα και τα λουλούδια
μου πρωί, πρωί, γιατί σήμερα σηκώθηκα νωρίς κατά τις επτά. Πρωινός καφές
Ελληνικός σε μπακιρένιο μπρίκι και κατά τις οκτώ πήρα τα χάπια μου τα πρωινά
πίνοντας και δυο ποτήρια δροσερό νερό, έφαγα και μια μπανάνα που είναι
αρκετά θρεπτική. Σήμερα Κυριακή πρωί, παρέα με τον καφέ μου, κάθισα για να
γράψω λίγα λόγια στη την σελίδα μου την καθημερινή και να ενημερώσω λίγες
από τις υπόλοιπες σελίδες μου. Πρώτα ενημέρωση από την επικαιρότητα και
η μέρα πήρε μπρος, Κυριακή πρωί 30 του μηνός, τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη.
Κάθομαι μπροστά από το πληκτρολόγιό μου και γράφω τα πρωινά, όπως συνηθίζω
καθημερινά. Σε λίγο θα πεταχτώ μέχρι τον φούρνο μας που είναι εδώ κοντά και
είναι ανοιχτός καθημερινά και τις Κυριακές, για να πάρω μια φρατζόλα ψωμί για
να έχω το μεσημέρι και δυο γιαουρτάκια για το βράδυ που τα τρώω συνοδεία με
φρούτα, πεπόνι και ρόγες σταφυλιού σταφίδας που δεν έχουν κουκούτσια.
Η πανσέληνος του Σεπτέμβρη λάμπει στο όμορφο Αττικό ουρανό, άπνοια, μπονάτσα
και ζέστη αρκετή τη σημερινή τελευταία βραδιά του Σεπτέμβρη. Στο σπίτι τα έχω
όλα ανοιχτά για να δροσίσει, αλλά κάνει ζέστη. Που θα πάει όμως θα περάσει.
Κυριακή βράδυ και λιγοστός κόσμος στην πλατεία, γύρω στις 10, που πέρασα μια
βόλτα και γύρισα νωρίς στο σπίτι, σχετικά, λίγο μετά τις 11. Έφαγα το γιαούρτη μου
παρέα με λίγες ρόγες από σταφύλι και κάθισα να γράψω τα καθημερινά μου για να τα
μεταφέρω στην σελίδα του Σήμερα και του Αύριο. Καλά πέρασε σήμερα η μέρα.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα και ένας άλλος μήνας, σε λίγο ξημερώνει Οκτώβρης.
Ελπίδα ότι μπορεί να είναι καλύτερος αυτός ο μήνας, αν και δεν το πιστεύω.
Γιατί, γιατί ακόμα δεν έχουν βρεθεί τα μέτρα που χρειάζονται και οι αποφάσεις
για να σωθεί η χώρα από την κατηφόρα που έχει πάρει.
Σίγουρα θα με κυνηγούν στον ύπνο μου και στον ξύπνιο μου οι πολιτικοί αρχηγοί
και ο Στουρνάρας και θα ξυπνάω κάθε πρωινό κουρασμένος.
Καλή συνέχεια και καλό μήνα.

No comments:

Post a Comment