Tuesday, October 30, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα, Καλή βδομάδα, Καλό πρωινό Φθινοπωρινό.
Δευτέρα σήμερα και αρχή της βδομάδας. Ο Οκτώβρης πάει για το τέλος του.
Σήμερα είναι και η Πανσέληνος του Οκτώβρη, αλλά με την συννεφιά που
έχει στον Αττικό Ουρανό δεν πρόκειται να δούμε απόψε φεγγάρι, εκτός και αν
ο καιρός αλλάξει και καθαρίσει ο ουρανός. Και σήμερα ξύπνησα νωρίς στις 7
την ώρα που άρχισε να χαράζει η μέρα, με συννεφιασμένο τον ουρανό και λίγο
αεράκι από τον Νοτιά. Το καναρίνι μου ξύπνησε και αυτό και περιμένει καθισμένο
στη γωνιά του να ξημερώσει για να το περιποιηθώ. Καλά ξύπνησα παρ όλο που
έκανα ύπνο ανήσυχο. Καφές πρωινός, Ελληνικός διπλός και ένα ακτινίδιο για
πρωινό για να αρχίσει καλά η μέρα. Παρέα με λίγες γουλιές καφέ, περιποιήθηκα
το καναρίνι μου που με περιμένει κάθε πρωινό να καθαρίσω και να του αλλάξω
την φρέσκια τροφή του. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας και πήρα κάτι
που ήθελα για τα καθημερινά και περνώντας από τον φούρνο πήρα μια φρατζόλα
φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Συννεφιά με σύννεφα της βροχής και
αεράκι από τον Νοτιά η σημερινή τελευταία Δευτέρα του Οκτώβρη.
Λίγο μετά της 9 και παρέα με τον καφέ μου και ένα ποτήρι νερό κάθισα για την
πρωινή άσκηση της λόγο θεραπείας όπως κάθε πρωινό, περίπου, για καμιά ώρα.
Δέκα η ώρα και η συννεφιά με σύννεφα της βροχής έχει μείνει στον Ουρανό.
Έριξα μια ματιά έξω να δω, έριξα και λίγο νερό στα λουλούδια μου στις βεράντες
και περνώντας είδα και το καναρίνι αν είναι εν τάξει. Έγραψα λίγα λόγια για τη
σελίδα μου τα Καθημερινά, ενημέρωσα τις σελίδες μου και το facebook, έγραψα
λίγη μουσική και απάντησα στα μηνύματα που είχαν έρθει στο mail μου. Η ώρα
πήγε 12 και ντύθηκα για να βγω τη βόλτα μου την μεσημεριανή μέχρι την πλατεία.
Συννεφιασμένος ο ουρανός και αρκετοί, πεζοί, κρατούν ομπρέλα στο χέρι και κινητό
από πεζοδρόμιο μεριά περνώντας προς και από την πλατεία και εγώ συνέχισα την
βόλτα μου μέχρι την πλατεία. Κόσμος λιγοστός στα πεζοδρόμια και στα μαγαζιά του
μεγάλου δρόμου και στην πλατεία. Δευτέρα σήμερα και μόνο τα ψωμάδικα και
ο Βασιλόπουλος της πλατείας έχουν κόσμο που περιμένει στην ουρά για να πληρώσει
τα λιγοστά πράγματα που έχει ψωνίσει. Τα καφέ ελάχιστο κόσμο, τα περισσότερα άδεια.
Γύρω στις μία έφυγα από την πλατεία για το σπίτι και περνώντας από το Παραδοσιακό
στην Ομήρου πήρα λίγες ελιές για το σπίτι. Μεσημεριανό φαγητό λίγο μετά τις δυο
και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις 5 γιατί τώρα νυχτώνει νωρίς, πριν τις 6. Μετά
την μεσημεριανή βροχή, τις βροντές και τις αστραπές άρχισε και καθαρίζει ο ουρανός
από την συννεφιά, έγινε ξάστερος ο Αττικός Ουρανός. Σε λίγο θα δούμε και την
Πανσέληνο του Οκτώβρη να λάμπει στον ξάστερο Αττικό Ουρανό. Ξαφνικά έγινε
μια πολύ όμορφη βραδιά και γύρω στις 10 θα βγω για την βόλτα μου προς πλατεία.
Δέκα η ώρα και καλά ντυμένος σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά, πάω βόλτα προς
την πλατεία. Η κίνηση πολύ περιορισμένη στα πεζοδρόμια, στο δρόμο και στα καφέ.
Τα μαγαζιά με γύρο και κεμπάπ όλα άδεια, αυτά δουλεύουν με παραγγελίες από τα
σπίτια. Η πλατεία άδεια και όλα τα καφέ, εκτός από δυο μπαράκια που είναι γεμάτα
μέσα επειδή είναι μικρά. Κίνηση για βόλτα τίποτα το ιδιαίτερο, άδεια η πλατεία και
έτσι και εγώ αποφάσισα να γυρίσω σπίτι σήμερα νωρίς παρ όλο που είναι όμορφη
η βραδιά με την πανσέληνο να λάμπει στον Αττικό Ουρανό. Τα Τραμ περνούν
σχεδόν άδεια κάθε 10 λεπτά και η ώρα είναι ακόμα λίγο πριν της 11. Επιστροφή
στο σπίτι, έκανα έναν καφέ, κρύο, Ντε Καφεϊνέ και κάθισα να γράψω λίγα λόγια
για την σελίδα μου τα Καθημερινά. Ενημερώθηκα για την επικαιρότητα μέχρι τα
μεσάνυχτα για τίποτα σοβαρό, έριξα και μια ματιά στο καναρίνι μου και είμαι
έτοιμος να πάω για ύπνο. Αύριο ξημερώνει μια άλλη μέρα.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment