Friday, October 12, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Με συννεφιά και δροσιά Φθινοπωρινή ξημέρωσε και η σημερινή μέρα.
Καλά ξύπνησα, νωρίς όπως πάντα, το σημερινό πρωινό. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό
για να πιω γουλιά γουλιά, σιγά σιγά. Ήπια και τα φάρμακα μου τα πρωινά
για να αρχίσει να πηγαίνει η ημέρα καλά. Όλη τη νύχτα που κοιμόμουν,
σκεπτόμουν αυτό το έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας, που είπε ο Στουρνάρας.
Ξύπνησα χωρίς πολύ κέφι σήμερα το πρωί γιατί ντρέπομαι που βλέπω ανθρώπους
να πεινάνε και πρέπει να τους βοηθάμε. Έχει γίνει πολύ δύσκολη η ζωή για όλους
εμάς που νοιαζόμαστε για μια αξιοπρεπή επιβίωση. Δύσκολα τα πράγματα όμως.
Με αυτή την δυσκολία για ζωή ξύπνησα και σήμερα το πρωί, πολύ νωρίς.
Μόλις που άρχισε να χαράζει η ημέρα, με δροσιά και συννεφιά.
Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, έχω φακές να φάω από χθες, με λίγη σαλάτα ντομάτα,
με τυράκι και ελιές, φρέσκο ψωμάκι και δυο ποτηράκια κρασάκι. Η μέρα σήμερα
δεν έχει πολλές μετακινήσεις, γιατί δεν έχω κέφι και δουλειές. Πάντως θα βγω
μια βόλτα μέχρι την πλατεία που θέλω να κάνω κάτι δουλειές και να γυρίσω σπίτι
για φαγητό. Γύρω στο μεσημέρι, 12 η ώρα, πήγα προς πλατεία να κάνω τις σημερινές
δουλειές μου με την ησυχία μου και γύρισα κατά τις μία η ώρα, πήρα από το φούρνο
της γειτονιάς μου γιαούρτια και γάλα για να έχω για δυο τρεις μέρες. Πέρασα και
από το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα ένα πεπόνι και λίγες μπανάνες για να έχω
τις επόμενες ημέρες. Η κίνηση από κόσμο μικρή, στην πλατεία και στα πεζοδρόμια
στην επιστροφή προς το σπίτι. Τα Τραμ περνούν με λίγους επιβάτες και σταματάνε
στις στάσεις για να πάρουν τους λιγοστούς που περιμένουν. Η κίνηση από αυτοκίνητα
είναι μικρή στην κεντρική λεωφόρο. Γύρω στις δυο η ώρα φαΐ και μετά μεσημεριανή
ξεκούραση μέχρι τις έξη που κτυπάει το ξυπνητήρι. Απογευματινός καφές, ένα ποτήρι
νερό για να πιω τα χάπια τα απογευματινά. Έξη και μισή η ώρα και άρχισε να
νυχτώνει γιατί έχει συννεφιά με αρκετή δροσιά. Γύρω στις οκτώ πήγα μια βόλτα
μέχρι τα αδέλφια μου να τα δω, να τους πω μια καλησπέρα και γύρισα νωρίς στο
σπίτι λίγο μετά τις εννέα και μισή. Σήμερα το βράδυ δεν βγήκα βόλτα προς πλατεία
γιατί δεν αισθανόμουν καλά, κάθισα σπίτι και παρέα με λίγες γουλιές καφέ,
ενημέρωσα τις σελίδες μου και ενημερώθηκα από την τηλεόραση για τα νέα της
ημέρας και μετά έγραψα λίγα λόγια για να τα μεταφέρω στη σελίδα μου με τα
καθημερινά. Αύριο νωρίς το πρωί, στις οκτώ, έχω ραντεβού στην πλατεία με
τον Οφθαλμίατρο μου. Καλό ξημέρωμα
Αύριο είναι μια άλλη μέρα.....

No comments:

Post a Comment