Saturday, October 13, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Φθινοπωρινή και σήμερα η ημέρα, ξημέρωσε λίγο μετά της επτά. Εγώ
σηκώθηκα σήμερα πολύ νωρίς, το ξυπνητήρι κτύπησε στις έξη και μισή.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Στις επτά και μισή πρέπει να φύγω γιατί έχω ραντεβού με τον Οφθαλμίατρο
μου στις οκτώ, είναι στην πλατεία και θα πάω σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά.
Η ψύχρα το πρωί είναι αισθητή για αυτό έβαλα και το αντιανεμικό μου λίγο
πριν βγω από το σπίτι για να πάω στο γιατρό. Λίγος κόσμος στο δρόμο και τα
μαγαζιά ακόμη είναι κλειστά, εκτός από λίγα καφέ που είναι ανοιχτά από νωρίς
το πρωί για τους περαστικούς που πάνε στις δουλειές τους. Οι τράπεζες δεν έχουν
ανοίξει ακόμα, ούτε και τα καφέ που ανοίγουν στις εννιά καθημερινά.
Οι φούρνοι έχουν βγάλει τα ψωμιά τους που μοσχοβολούν μόλις μπεις στο
φούρνο για να ψωνίσεις πρωί πρωί. Οκτώ η ώρα και είμαι στον Οφθαλμίατρο,
πρώτος και θα τελειώσω νωρίς. Τέλος από τις εξετάσεις που ήταν όλες καλές.
Αυτό είναι από τα Καλά Νέα, θα με δει και πάλι ο γιατρός του χρόνου τον
Ιούνιο αν όλα πάνε καλά μέχρι τότε. Είπα καλό πρωινό στον γιατρό και καλή
συνέχεια και σιγά σιγά γύρισα στο σπίτι για να συνεχίσω το σημερινό πρωινό.
Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, έχω ένα πιάτο ακόμα φακές και τέλος με τις φακές
που ήταν νόστιμες και είναι και θρεπτικές. Αύριο θα μαγειρέψω χοιρινό με
πράσο σέλινο, που μ αρέσει, για τρεις μέρες. Καθάρισα το κλουβί και έβαλα
φαΐ, στον Κίτσο, το κανάρι μου, που μου κρατάει συντροφιά και συνέχισα
παρέα με τις γουλιές από τον καφέ τη συνέχεια του σημερινού πρωινού.
Ενημέρωση των σελίδων μου και διάβασμα της σημερινής επικαιρότητας.
Σήμερα δεν βγήκα μετά που γύρισα από τον γιατρό γιατί δεν αισθανόμουν
καλά και μου συνέστησε ο παθολόγος μου ηρεμία και ησυχία. Έχουν πέσει
οι παλμοί μου πολύ χαμηλά κάτω από 45 και χρειάζεται προσοχή, έτσι μου
είπε ο καρδιολόγος μου που επικοινώνησα μαζί του και σταμάτησα το χάπι
που παίρνω κάθε πρωί για την ρύθμιση των παλμών, εντολή του γιατρού.
Πρέπει τώρα να προσέχω μέχρι τα γίνει ο παλμός μου κανονικός, πρέπει να παίρνω
πίεση και παλμούς καθημερινά και αυτό άρχισα να κάνω. Θέλει προσοχή
η καρδιά και οι παλμοί της Ζωής. Έφαγα γύρω στις δυο η ώρα και μετά ξάπλωσα
για την μεσημεριανή ξεκούραση με προσοχή. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω
καθόλου για βόλτα στην πλατεία, θα κάτσω μέσα γιατί έχει ποδόσφαιρο
η Εθνική ομάδα και Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός.
Ημίχρονο και η Εθνική 0-0 με την Βοσνία. Ο Παναθηναϊκός παίζει με την
Ρεάλ Μαδρίτης στη Μαδρίτη και στο πρώτο 10λεπτο χάνει, αλλά παίζει καλά.
Καλή συνέχεια και στις δυο ομάδες μας. Η βραδιά συνεχίζεται, με ποδόσφαιρο
και η Εθνική μας 0-0 με την Βοσνία, μπορούσε να είχε κερδίσει.
Μπάσκετ, Ευρωλίγκα και ο Παναθηναϊκός πάει πολύ καλά στη Μαδρίτη με
την Ρεάλ. Στο 4ο δεκάλεπτο είναι 65-65 και μπορεί να κερδίσει.
Σήμερα η βραδιά μου πέρασε στο σπίτι ήσυχα και ήρεμα, αύριο έχει μαγείρεμα
χοιρινό με πράσο σέλινο για το επόμενο τριήμερο. Η βραδιά συνεχίζεται με
τον Παναθηναϊκό να χάνει 5 λεπτά πριν τη λήξη. Τελικό αποτέλεσμα
Ρεάλ Μαδρίτης – Παναθηναϊκός 85-78, καλά έπαιξε ο Παναθηναϊκός αν και
είναι ανέτοιμος ακόμα. Καλή συνέχεια στους Πράσινους.....
Αύριο είναι μια άλλη μέρα.....Σάββατο
Καλό ξημέρωμα


No comments:

Post a Comment