Sunday, October 28, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, στις επτά και έξω ακόμα σκοτάδι. Σήμερα είναι
κλασικό Σάββατο Φθινοπωρινό, αυτό είδα που έριξα έξω μια ματιά. Πάντως
έχει ψύχρα αρκετή και θέλει προσοχή, εγώ φοράω τις πιτζάμες μου τις χειμερινές
για να προλάβω κάποιο κρυολόγημα. Πάντως η μέρα φαίνεται καλή, προς το παρόν,
όσο χαράζει η μέρα. Το καναρίνι μου κάθεται σε μια γωνιά στο κλουβί και περιμένει
να ξημερώσει και να έρθει το φως της ημέρας. Έφτιαξα τον πρωινό μου καφέ, ήπια
δυο γουλιές και λίγο δροσερό νερό για να πάρει μπρος η μέρα. Λίγο μετά τις οκτώ,
ήπια τα πρωινά μου χάπια και ένα ποτήρι νερό και έφαγα δυο κριτσίνια και ένα
ακτινίδιο μετά για πρωινό. Ξημερώνει σιγά σιγά ένα όμορφο φθινοπωρινό πρωινό,
αυτό είδα που βγήκα για λίγο στο μπαλκόνι να δω στον ουρανό προς τον Νοτιά.
Λίγη ελαφριά συννεφιά έχει ο Αττικός Ουρανός προς τον Νοτιά και στα Δυτικά.
Έριξα λίγο νερό στις γλάστρες μου, στα μπαλκόνια και έφτιαξα το καναρίνι μου
για να μην μου παραπονιέται. Καθαρισμό και αλλαγή τις φρέσκιας τροφής όπως
κάθε πρωινό. Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, έχω μια μερίδα γαύρο ακόμα να φάω
με λίγη σαλάτα πράσινη, φρέσκο ψωμί και λίγο κρασί. Αύριο έχω μαγείρεμα για
το επόμενο τριήμερο και όλα καλά. Το καναρίνι το ακούω που κελαηδά, είναι
η ώρα του, όπως κάθε πρωινό. Λίγο μετά τις εννιά, μελέτη για τη λόγο θεραπεία
παρέα με ένα ποτήρι δροσερό νερό και μερικές γουλιές καφέ Ελληνικό. Καλά πάω
αρκεί να μην κρυώσω. Η ώρα πήγε 10, ώρα για ενημέρωση των σελίδων μου και
διάβασμα της επικαιρότητας. Ενημέρωση και τις σελίδας μου στο facebook.
Λίγο μετά τις 12, βγήκα μια βόλτα για να περπατήσω, από πεζοδρόμιο μεριά, μέχρι
του Βερόπουλου, που πρέπει να αγοράσω ορισμένα που μου χρειάζονται για σήμερα
και για αύριο. Κόσμος αρκετός στο Σούπερ Μάρκετ. Σάββατο σήμερα και μεσημέρι.
Οι πιο πολλοί ψωνίζουν για δυο μέρες. Οι άλλοι για όλη τη βδομάδα και παρ απάνω.
Η στάση του Τραμ είναι ακριβώς απέναντι, τέλειωσα και σε πέντε λεπτά είμαι σπίτι.
Ώρα για το μεσημεριανό φαγητό και τη μεσημεριανή ξεκούραση. Ο Αττικός ουρανός
αρχίζει και συννεφιάζει σιγά σιγά. Πάντως είναι ακόμη καλός ο καιρός, κατά
διαστήματα εμφανίζεται και ο ήλιος που πάει προς τη δύση. Καλό μεσημέρι και καλή
όρεξη, τα λέμε το απόγευμα. Λίγο μετά τις 6 απογευματινά χάπια με λίγο νερό και
μετά δυο γουλιές καφέ από τον πρωινό που έχει περισσέψει. Ο ήλιος και η μέρα πάνε
προς τη δύση για να ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο που τους περιμένουν, αύριο
και πάλι σε μας λίγο πριν τις οκτώ θα φέξει. Συννεφιά της βροχής στον Αττικό
ουρανό, μόλις και φαίνονται στον ουρανό τα χρώματα της δύσης. Άρχισε να
σκοτεινιάζει σιγά σιγά, το καναρίνι μου κάθισε στη γωνιά του για να περάσει
τη βραδιά και εγώ με λίγο καφέ κάθισα να γράψω λίγες γραμμές για την σελίδα μου
τα καθημερινά. Το βραδάκι θα βγω μια μικρή βόλτα αν δεν βρέξει. Καλή η βραδιά
και λίγο ζεστή λόγω Νοτιά, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό. Βγήκα μια
βόλτα εδώ κοντά από πεζοδρόμιο μεριά και γύρισα σπίτι νωρίς, λίγος ο κόσμος
που κυκλοφορεί για Σαββάτο βράδυ. Πάντως τα καφέ και τα κεμπάπ της γειτονιάς
είχαν αρκετό κόσμο τουλάχιστον νωρίς, πριν τις 11. Γύρισα σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ
Ντε καφεϊνέ και κάθισα να γράψω και να ενημερώσω τις σελίδες μου.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα....σε λίγο ξημερώνει Κυριακή και έχουμε μία ώρα πίσω.
Τα ρολόγια πρέπει να γυρίσουν πίσω μία ώρα, στις 4 και να δείχνουν 3. Αρχίζει
η χειμερινή ώρα και το δράμα με το πετρέλαιο θέρμανσης που είναι απαγορευτικό
για μας που δεν έχουμε άλλα λεφτά, αφού μας τα παίρνουν σχεδόν όλα.
Υπομονή και κουράγιο χρειάζεται για την επιβίωση
Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή χωρίς βροχή και καταιγίδες......

No comments:

Post a Comment