Friday, October 19, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλή μέρα και η σημερινή, Φθινοπωρινή κανονική, αλλά με απεργίες, πορείες,
κλειστά μαγαζιά και ορισμένα φαρμακεία. Τα Τραμ κυκλοφορούν κανονικά απ
ότι είδα μετά τις 9 στη στάση που είναι στη γειτονιά μου. Ξύπνησα και σήμερα
νωρίς όπως κάθε πρωινό, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου
και έφτιαξα τον καφέ μου. Πριν πιω την πρώτη γουλιά, με μια γουλιά νερό, πήρα
τα φάρμακά μου τα πρωινά και έφαγα ένα ακτινίδιο όπως κάθε πρωινό.
Σήμερα έχω και μαγείρεμα, κανονικό, για τέσσερις ημέρες, γιατί τώρα τρώω λίγο
λιγότερο από πριν. Μετά τον καφέ τακτοποίησα και το Καναρίνι μου για να μην
μου παραπονιέται και άρχισα την προετοιμασία για το σημερινό μαγείρεμα.
Η καλύτερη μου, γιατί σήμερα θα φτιάξω πατατάτο με μοσχάρι, είναι το φαγητό
που μ αρέσει. Μοσχάρι κομμένο σε μερίδες, λίγες πατάτες, δυο πιπεριές πράσινες
1 μεγάλο κρεμμύδι, 3-4 ντομάτες ψιλοκομμένες, λίγο πελτέ ντομάτας, λίγο κρασί
κόκκινο, ένα ποτηράκι, κανέλα, μοσχοκάρυδο, μαϊντανό, αλάτι και πιπέρι.
Εγώ βάζω, έτσι για τη γεύση, δυο κολοκυθάκια και μια μελιτζάνα και από πάνω
φρέσκο κομμένο από τις γλάστρες μου, δυόσμο και βασιλικό. Αυτό είναι το
σημερινό φαγητό. Πριν αρχίσω το μαγείρεμα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο που
είναι στη γειτονιά μου, στη γωνία, απέναντι από τη στάση του Τραμ και πήρα
τις πιπεριές, τα κολοκυθάκια και την μελιτζάνα και για το καναρίνι μου λίγο
μπρόκολο και ένα μαρούλι και γύρισα σπίτι για να συνεχίσω το μαγείρεμα που
μου πήρε μέχρι τις 12 η ώρα. Γιατί μαγειρεύω πάντα σε μέτρια φωτιά, επειδή
έχω χρόνο στη διάθεσή μου και δεν βιάζομαι. Λίγο μετά τις 12 πήρα την
φωτογραφική μου μηχανή και βγήκα για ημερήσια φωτογράφηση μια που
έχουμε απεργίες και πορείες σε όλη την Ελλάδα. Εδώ σήμερα είναι πολύ ωραία,
ανοιξιάτικη λιακάδα, με μπονάτσα και καθαρό τον Αττικό Ουρανό. Τα τραμ
και το λεωφορείο για Καλλιθέα περνούν κάθε 10 λεπτά και εγώ περπατώντας
από πεζοδρόμιο μεριά, φωτογραφίζοντας, πηγαίνω προς την πλατεία. Σήμερα
είναι μια Καλή και όμορφη μέρα και η πλατεία γεμάτη από κόσμο και μικρά
παιδάκια που τρέχουν και απολαμβάνουν την ομορφιά της φύσης και την λιακάδα.
Οι μεγαλύτεροι κάθονται κάτω από τις ομπρέλες, σε κάποιο καφέ, με την παρέα
τους και συζητάνε τα καθημερινά, η μιλούν στα κινητά τους που έχουν πάντα
μαζί τους. Τα μαγαζιά είναι κλειστά, όχι όμως όλα. Οι φούρνοι είναι όλοι ανοιχτοί
όπως και όλα τα καφέ στην πλατεία που είναι γεμάτα κόσμο λόγω της απεργίας
και της καλοκαιρίας. Μία η ώρα πήγε και είπα να γυρίσω σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό από πεζοδρόμιο μεριά. Μεσημεριανό φαγητό, πατατάτο καταπληκτικό, με
ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί και σαλάτα με ανθότυρο και λίγο μαύρο ψωμάκι.
Μεσημεριανή ξεκούραση και έξη η ώρα σε ετοιμότητα για τον απογευματινό καφέ
και τα απογευματινά χάπια με ένα ποτήρι νερό. Επτά η ώρα, νύχτωσε και το φεγγάρι
ξεπρόβαλε στον καθαρό Αττικό ουρανό που έχει πάρει τα χρώματα της δύσης του
'Ηλίου που πάει να ανατείλει στο άλλο ημισφαίριο μαζί με την καινούργια ημέρα.
Πρώτο τέταρτο, του φεγγαριού, που ομορφαίνει τον Αττικό Ουρανό. Λίγο μετά τις
οκτώ βγήκα για μια βόλτα βραδινή για να γυρίσω στο σπίτι πριν τις δέκα για να δω
το σημερινό παιχνίδι Μπάσκετ, για την Ευρωλίγκα, με την Καντού. Για να δούμε
σήμερα, είναι η καλή ημέρα για τον Παναθηναϊκό ?
Είναι η καλή μέρα, Νίκησε την Καντού, δύσκολα.....
Θέλει πολύ δουλειά ακόμα ο Παναθηναϊκός.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Παρασκευή, θα τα πούμε το πρωί
Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment