Tuesday, October 16, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....

Φθινοπωρινό και σήμερα το ξημέρωμα, με πολύ δροσιά το πρωινό και καθαρό
τον Αττικό Ουρανό. Σήμερα ξύπνησα πολύ νωρίς, αρχή της βδομάδας, Δευτέρα.
Έχω να πάω για εξετάσεις αίματος και ούρων και πρέπει να πάω νωρίς γύρω
στις 8 για να τελειώσω γρήγορα. Δεν πρέπει να πιω και να φάω τίποτα πριν δώσω
αίμα και ούρα για τις εξετάσεις. Έφτιαξα όμως τον καφέ μου, τον Ελληνικό, να
τον έχω έτοιμο όταν γυρίσω από τις εξετάσεις αίματος και ούρων. Ευτυχώς είναι
εδώ κοντά μου εκεί που πάω για τις εξετάσεις, πάω και με το Τραμ και είναι πολύ
εύκολα, χωρίς πρόβλημα. Λίγο μετά τις 8 πήρα το Τραμ από τη στάση της γειτονιάς
μου και πήγα στα γρήγορα να δώσω αίμα για τις εξετάσεις αίματος, τα ούρα τα είχα
έτοιμα μαζί μου να τα δώσω. Στο Τραμ λίγο κόσμο και πήγα άνετα και γρήγορα.
Μόνο περίμενα στο Euromedica, λιγάκι, γιατί είχε κόσμο πριν από μένα. Τέλειωσα
όμως γρήγορα. Αύριο τα αποτελέσματα των εξετάσεων το πρωί.
Γρήγορα γύρισα στο σπίτι, με το τραμ, για να συνεχίσω το πρωινό μου που το είχα
αφήσει στην αρχή. Μερικές γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό από τη βρύση.
Πήρα και τα χάπια μου τα πρωινά και κάθισα για να περιποιηθώ το καναρίνι μου.
Πετάχτηκα και μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα λίγα ακτινίδια που τρώω
ένα κάθε μέρα και λίγο μπρόκολο για το καναρίνι που το τρώει και δυο τρία φύλλα
από μαρούλι που το τσιμπάει ο Κίτσος ο λεβέντης. Μαγείρεμα δεν έχει σήμερα, έχω
φαγητό από χθες και έτσι είμαι ήσυχος για σήμερα. Αύριο βλέπουμε, είναι μια άλλη
μέρα. Μεσημεριάζει σιγά σιγά και εγώ πίνοντας γουλιά γουλιά τον καφέ μου,
ενημερώνω τις σελίδες μου και γράφω λίγα λόγια για τα καθημερινά της ημέρας.
Μεσημεριανό φαγητό με ένα ποτηράκι κρασάκι και στη συνέχεια μεσημεριανός
ύπνος, φθινοπωρινός και ξεκούραση. Απόγευμα πια 6 η ώρα και αρχίζει και
σουρουπώνει. Μίκρυνε αρκετά η μέρα, σε λίγο νυχτώνει. Ο καιρός έχει αλλάξει
για τα καλά, το βράδυ πάντα θέλει ζακέτα να φοράς, η αντιανεμικό και όχι να τα
κρατάς στο χέρι. Επτά η ώρα και νύχτωσε. Ο Αττικός Ουρανός πήρε τα χρώματα
της δύσης του ήλιου της σημερινής μέρας. Μπονάτσα με λίγη συννεφιά αλλά
αρκετή δροσιά. Σήμερα είναι η Νέα Σελήνη, 15 του Οκτώβρη. Η βραδιά πέρασε
με μια βόλτα από τα αδέλφια μου που περνάω σχεδόν κάθε βράδυ και τους βλέπω
και τους λέω και μια καλησπέρα. Επιστροφή στο σπίτι λίγο πριν της 11 η ώρα, σιγά
σιγά από τους φωτισμένους δρόμους της όμορφης Νέας Σμύρνης. Πολύ όμορφη
η βραδιά, μπονάτσα με λίγη συννεφιά και αρκετή δροσιά. Σε λίγο ξημερώνει μια
άλλη μέρα, με την ελπίδα να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
Καλό ξημέρωμα.....

No comments:

Post a Comment