Monday, October 15, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....


Καλημέρα καλή Κυριακή
Λιακάδα σήμερα με δροσιά Φθινοπωρινή, μπονάτσα, με καθαρό τον Αττικό
Ουρανό. Πρωί σηκώθηκα σήμερα λίγο πριν τις 7, σκοτάδι ακόμη έξω, η μέρα
έρχεται μετά τις 7 και μισή. Το καναρίνι μου, ο Κίτσος, ακόμα κοιμάται, περιμένει
να ξημερώσει. Φτιάξιμο του πρωινού καφέ, Ελληνικός με λίγη ζάχαρη, διπλός, σε
μεγάλη κούπα για να πάρει η μέρα μπρος. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια την πρώτη γουλιά, από τον καφέ που τον έχω παρέα με ένα ποτήρι δροσερό
νερό από την βρύση. Καλή φαίνεται η Κυριακή τουλάχιστον τώρα το πρωί.
Μπονάτσα το ξημέρωμα με καθαρό τον Αττικό Ουρανό και αρκετή ζέστη για τέτοια
εποχή. Καλά ξεκινά η Κυριακή με όμορφο πρωινό. Σήμερα θα κάτσω σπίτι τώρα το
πρωί παρέα με τον Κίτσο. Φαγητό έχω ακόμα για δυο μέρες, εκτός το σημερινό.
Πράσο σέλινο, με σαλάτα, τυράκι, με φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Καθάρισα και το κλουβί του Κίτσου, άλλαξα το νερό και του έβαλα χορταρικά
για φαγητό, αυτό που τρώει πολύ είναι το μπρόκολο. Σε λίγο θα αρχίσει και το
κελάηδημα για καλό πρωινό και καλή παρέα. Ενημέρωση από την πρωινή
επικαιρότητα, κατέβασμα τραγουδιών και μουσικής από τα μουσικά μπλογκ και
ενημέρωση των σελίδων μου. Μέχρι τώρα λίγο πριν το μεσημέρι έγραψα και
λίγα λόγια για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Βγήκα και μια βόλτα λίγο μετά
τις 12, για να περπατήσω και λίγο, εδώ γύρω. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για
το μεσημεριανό φαγητό. Φαγητό μεσημεριανό και ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι
της έξη. Απογευματινός καφές, γουλιά γουλιά και χάπια απογευματινά με ένα
ποτήρι δροσερό νερό. Ο καιρός άρχισε να χαλάει από τον Νοτιά σιγά σιγά.
Μαύρα σύννεφα άρχισαν να μαζεύονται στον Αττικό Ουρανό που έρχονται από
παραλία μεριά με αστραπόβροντα. Θα βρέξει στα σίγουρα και γι αυτό δεν έχει
σήμερα το βράδυ εξόδου για βόλτα βραδινή προς την πλατεία. Σήμερα έχει μέσα,
παρέα με λίγη τηλεόραση και πιο πολύ κομπιούτερ και Ίντερνετ. Ταιριάζει στην
βραδιά που ακολουθεί παρέα με την βροχή. Δέκα η ώρα και ο Αττικός Ουρανός
είναι συννεφιασμένος και βρέχει, τουλάχιστον εδώ που μένω εγώ. Κλασική
Φθινοπωρινή βραδιά. Καλή συνέχεια στη σημερινή βραδιά και στη βροχή που μας
χρειάζεται. Αύριο είναι μια άλλη μέρα, καλό ξημέρωμα.

No comments:

Post a Comment