Wednesday, October 17, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....


Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, Φθινοπωρινή, ηλιόλουστη και δροσάτη.
Είμαστε ακριβώς στη μέση του Οκτώβρη και ο καιρός είναι καλός, σχεδόν
καλοκαιρινός και η φύση πολύ όμορφη. Ο κόσμος κυκλοφορεί ακόμα με τα
καλοκαιρινά, κυρίως τα νέα παιδιά, αγόρια και κορίτσια. Εμείς οι μεγαλύτεροι
προσέχουμε πιο πολύ, φοράμε μπλούζα, πουκάμισο με μανίκια, η κάποιο αντί
ανεμικό για να αποφύγουμε το κρυολόγημα το Φθινοπωρινό. Πλησιάζει και
η εποχή για το εμβόλιο της γρίπης, θέλει μεγάλη προσοχή για εμάς τους πιο
μεγάλους, πρέπει να προσέχουμε, για να έχουμε χρόνο για Ζωή. Δεν φοβάμαι
για την Ζωή, όχι, απλά προσέχω για να έχω καλής ποιότητας Ζωή. Καφεδάκι
πρωινό, Ελληνικό, μέτριο διπλό και ένα ακτινίδιο για πρωινό κάθε πρωινό.
Περιποιήθηκα και το Καναρίνι μου πρωί πρωί με την ανατολή του ήλιου και
του άλλαξα λίγο την τροφή και το νερό για να μην είναι το ίδιο πολλές μέρες.
Του έβαλα και ένα κομμάτι μπρόκολο, φρέσκο, που το τρώει και έτσι ξεκίνησε
το πρωινό λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και εμφάνιση της καινούργιας μέρας.
Λιακάδα με αρκετή δροσιά από το πρωί και απαλή συννεφιά στον Αττικό
Ουρανό. Ο κόσμος περπατάει βιαστικός για να πάρει το Τραμ η το λεωφορείο
για να πάει στη δουλειά του η να πάει να κάνει τις δουλείες του όπως εγώ. Λίγο
μετά τις 9 πήρα το Τραμ και πήγα να πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεων
του αίματος και των ούρων. Λίγος κόσμος στο Τραμ με κατεύθυνση για παραλία,
αλλά μεγάλη κίνηση από αυτοκίνητα προς παραλία και προς Αθήνα.
Στο εξεταστικό κέντρο αρκετός κόσμος περίμενε για εξετάσεις, αλλά και για να
πάρει τα αποτελέσματα όπως εγώ. Τέλειωσα στα γρήγορα και σιγά σιγά πήγα
μέχρι την στάση του Τραμ και πήρα το Τραμ με κατεύθυνση προς Αθήνα. Λίγος
κόσμος σε όλη την διαδρομή μέχρι την στάση του σπιτιού μου στην Αγ. Παρασκευή.
Πολλά μαγαζιά κλειστά όπως και ο Βερόπουλος. Ενώ πολλά έχουν κλείσει γιατί
ο κόσμος δεν έχει λεφτά να ψωνίσει και η ανεργία όλο και μεγαλώνει, αυτό είναι
και το ανησυχητικό. Περνώντας από το μανάβικο της γειτονιάς πήρα λίγα
ακτινίδια για μένα και λίγα φύλλα από μαρούλι και μπρόκολο για το Καναρίνι μου
και γύρισα στο σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Όμορφο το πρωινό, μπονάτσα
με λίγη συννεφιά στον Ουρανό. Λίγο πριν της 12 πετάχτηκα μέχρι τον παθολόγο μου
για δει τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ήταν εκεί, όπως κάθε μέρα, τέτοια ώρα.
Είναι πολύ καλές κύριε Δημήτρη μου είπε, μόνο να τρως λίγο πάρα πάνω κρέας
μοσχαρίσιο για να σου ανέβει ο αιματοκρίτης. Τον ευχαρίστησα και γύρισα σε πέντε
λεπτά στο σπίτι. Αυτά είναι τα καλά Νέα της ημέρας, δεν υπάρχουν δυσάρεστα.
Μεσημεριανό φαγητό, χοιρινό με πράσο, σέλινο και κρεμμυδάκια φρέσκα με
φρέσκο ψωμάκι και ένα κουτάκι μπίρα. Ξεκούραση μεσημεριανή με λίγες ώρες
ύπνο και το απόγευμα είναι κοντά, μια ανάσα από την δύση του ήλιου.
Λίγες γουλιές Ελληνικό καφέ, παρέα με την αδελφή μου, που ήρθε να με δει και να
τα πούμε και ο ήλιος μαζί και η μέρα άρχισαν να φεύγουν για το άλλο ημισφαίριο,
που τους περιμένει. Άρχισε να βραδιάζει σιγά σιγά και η μέρα έδωσε τη θέση της
στη νύχτα και στο σκοτάδι. Τα φώτα άναψαν στα σπίτια και στους δρόμους και
η αδελφή μου με χαιρέτησε και έφυγε για να πάει στο σπίτι της. Αύριο είναι μια
άλλη μέρα, σχεδόν ίδια με την σημερινή.

No comments:

Post a Comment