Thursday, October 18, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλά ξύπνησα σήμερα το πρωί πριν ο ήλιος βγει και ανατείλει η μέρα.
Έτσι ξυπνάω, νωρίς, καθημερινά τα πρωινά. Ρίχνω λίγο δροσερό νερό στο
πρόσωπό μου, πλένω τα δόντια μου και φτιάχνω τον καφέ μου, διπλό Ελληνικό,
να τον πιω γουλιά , γουλιά παρ όλο που δεν καπνίζω. Έτσι και σήμερα, τα ίδια,
όπως κάθε πρωινό, τίποτα δεν αλλάζει, εκτός που σήμερα είναι Τετάρτη και έχει
στη γειτονιά μου δυο λαϊκές αγορές. Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα έχω λίγο ακόμα
χοιρινό ,με πράσο σέλινο να φάω, παρέα με σαλάτα και τυράκι, ανθότυρο.
Αύριο έχω μαγείρεμα για το επόμενο τριήμερο, Μοσχάρι με πατάτες, Πατατάτο,
έτσι το λένε, είναι πολύ καλό και πολύ γευστικό. Τακτοποίησα πρωί, πρωί και το
καναρίνι μου, τον Κίτσο τον λεβέντη, για να μην μου παραπονιέται και κάθισα
να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές και να γράψω ακούγοντας μουσική
και τραγούδια. Αυτή είναι η πιο καλή μου ώρα κάθε ημέρα, μαζί με το διάβασμα της
καθημερινής επικαιρότητας. Περνάει η ώρα στα γρήγορα κάθε πρωινό μέχρι το
μεσημέρι που είναι η ώρα για φαγητό. Πριν το μεσημέρι, πετάχτηκα στα γρήγορα
και πήρα λίγη τροφή για το καναρίνι μου και μετά σιγά, σιγά έκανα την βόλτα μου
την καθημερινή προς την πλατεία. Όμορφα ήτανε, μόνο που έκανε ζέστη για αυτή
την εποχή, πάντως ήταν όμορφα στην διαδρομή προς την πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά και στην πλατεία. Η πλατεία μας είναι πάντα όμορφη και καθαρή, όλες τις
εποχές του χρόνου. Τετάρτη σήμερα και η πλατεία είχε κόσμο αρκετό, μόνο στα
καταστήματα δεν είχε κόσμο, εκτός από τις τράπεζες, τα φαρμακεία, τους φούρνους
και το βιβλιοπωλείο, συν το Βασιλόπουλο και την λαϊκή αγορά που είναι κοντά
στην πλατεία. Οι μαμάδες πρώτες και καλύτερες με τα καροτσάκια και τα παιδιά
τους στη βόλτα στην πλατεία, όλα τα καφέ είχαν αρκετό κόσμο σήμερα λίγο μετά
τις 12 η ώρα και μέχρι τις μία που έφυγα και εγώ για να γυρίσω σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Ήταν μια ωραία βόλτα, στην όμορφη πλατεία, αυτή την
πολύ ωραία φθινοπωρινή ημέρα. Μεσημεριανό φαγητό και μετά λίγη ξεκούραση
μεσημεριανή, μέχρι τις 5 η ώρα το απόγευμα. Τώρα νωρίς νυχτώνει, 7 η ώρα και
το σκοτάδι είναι μια ανάσα κοντά. Στο βάθος προς παραλία μεριά ο Αττικός
Ουρανός έχει πάρει τα χρώματα της δύσης του ήλιου που πάει να ανατείλει στο
άλλο ημισφαίριο που τον περιμένει καθημερινά τέτοια ώρα. Πάντως η ημέρα
καθημερινά μικραίνει σε σχέσει με το καλοκαίρι. Σήμερα ήταν μια καλή και ήσυχη
ημέρα χωρίς προβλήματα και ταλαιπωρίες. Η βραδιά αρκετά καλή και σχετικά ζεστή,
μια όμορφη Φθινοπωρινή βραδιά η σημερινή. Βγήκα νωρίς για μια βόλτα εδώ κοντά
λίγο μετά τις οκτώ να περπατήσω και να αλλάξω παραστάσεις. Η κίνηση μικρή και
στους δρόμους και στα πεζοδρόμια που χρησιμοποιώ εγώ. Τα καφέ της νύχτας σχεδόν
άδεια, λίγη η πελατεία αυτές τις δύσκολες εποχές που περνάμε. Μικρή η βόλτα
σήμερα και γύρισα γρήγορα σπίτι που έχω την ησυχία μου και την παρέα μου.
Λίγα λόγια έγραψα για να τα μεταφέρω στη σελίδα μου με τα καθημερινά και
κατέβασα λίγα τραγούδια και μουσική για το Mp3 και έτσι πέρασε η βραδιά.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα, με απεργία γενική. Δεν είναι να πας πουθενά, παρά μόνο
πλατεία για βόλτα και καφέ, η παραλία μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου που είναι
πολύ όμορφα. Καλό ξημέρωμα και καλό περπάτημα στην παραλία.....

No comments:

Post a Comment