Sunday, October 21, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα
Καλό πρωινό ξύπνημα, με χαμόγελο και στυλ κάθε πρωινό για να πάει
η μέρα καλά. Σήμερα είναι μια πολύ όμορφη μέρα, σαν μέρα μόνο. Τίποτα
άλλο δεν πάει καλά και κανείς δεν μας λέει την αλήθεια για να κανονίσουμε
την πορεία μας για την επιβίωση. Πάλι καλά που κοιμάμαι και δεν ξυπνάω
κουρασμένος, παρ όλο που με κυνηγάνε, ο Στουρνάρας, η Τρόικα, ο Κουβέλης
ο Βενιζέλος και ο Πρωθυπουργός, στον ύπνο μου. Πρωινός καφές, πρωινά χάπια
και ένα ποτήρι δροσερό νερό από τη βρύση. Αυτές είναι οι πρώτες καθημερινές,
πρωινές κινήσεις για να πάρει μπρος η μέρα και η καθημερινότητα. Στη συνέχεια
τακτοποίησα το καναρίνι μου, τον Κίτσο, για να μην μου παραπονιέται και
πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας για να πάρω λίγα ακτινίδια και φρέσκο
τρυφερό μαρούλι και λίγο μπρόκολο για το καναρίνι μου που του αρέσουν και
πριν γυρίσω στο σπίτι, πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια για μένα
και ένα γάλα υψηλής παστερίωσης. Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, έχω από χθες
αρκετό φαγητό και σαλάτες από τον Μπάρμπα Στάθη, είναι απλό. Κάθισα μια
που έχω χρόνο και δεν βιάζομαι, να ενημερώσω τα μπλογκ μου και γύρω στο
μεσημέρι ξεκίνησα την βόλτα μέχρι την πλατεία να περπατήσω λιγάκι και να
απολαύσω την ομορφιά της σημερινής, Φθινοπωρινής, ημέρας. Από πεζοδρόμιο
μεριά περπατώντας προς την πλατεία, σκεπτόμουν ότι είμαστε η πιο όμορφη χώρα
του Πλανήτη γη και αμέσως σχηματίστηκε το χαμόγελο στα χείλια μου και φάνηκε
η ικανοποίηση στο πρόσωπό μου. Γεμάτοι όλοι οι δρόμοι από αυτοκίνητα, Σάββατο
μεσημέρι λίγο μετά τις 12 και τα πεζοδρόμια γεμάτα από πεζούς από και προς την
πλατεία. Τα τραμ περνούν κάθε 10 λεπτά γεμάτα από κόσμο και σταματούν σε
κάθε στάση. Η πλατεία σήμερα είναι γεμάτη από κόσμο, όχι τα μαγαζιά, αυτά είναι
άδεια, εκτός από το βιβλιοπωλείο και του Βασιλόπουλου. Γεμάτα είναι όλα τα καφέ
και τα ψωμάδικα. Στου Βενέτη δεν μπορείς να μπεις μέσα γιατί είναι γεμάτο κόσμο.
Δεν υπάρχει μεριά και γωνιά στην πλατεία για να καθίσεις, εγώ κάθισα για λίγο σε
κάτι σκαλοπάτια για να απολαύσω την ομορφιά της πλατείας και τους σημερινού
Σαββάτου. Κατά τις μια, σιγά σιγά, από πεζοδρόμιο μεριά, ξεκίνησα για να γυρίσω
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πατατάτο, με σαλάτα, τυράκι, φρέσκο ψωμάκι και
ένα κουτάκι μπύρα ήταν το μεσημεριανό φαγητό και μετά μεσημεριανή ξεκούραση
μέχρι τις 5 γιατί μίκρυνε η μέρα. Γύρω στις 6 λίγο πριν δύση ο ήλιος, πήρα τη
φωτογραφική μου μηχανή και με το Τραμ κατέβηκα παραλία. Παλαιό Φάληρο
μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου για φωτογράφιση πριν και μετά την δύση του
ήλιου. Ήταν μαγικά, από τις μοναδικές φθινοπωρινές βραδιές. Μπονάτσα με
καθαρό τον Αττικό Ουρανό και το μπλε της θάλασσας. Πολύς κόσμος παντού
για να απολαύσει την ομορφιά της θάλασσας και της Δύσης του ήλιου στον μαγικό
Σαρωνικό και το όμορφο Παλαιό Φάληρο και την μοναδική Μαρίνα του Φλοίσβου.
Εκεί πέρασα τα πιο όμορφα παιδικά μου χρόνια στο Παλαιό Φάληρο και στην
Μαρίνα του Φλοίσβου. Ήμουν και αθλητής του Παλαιού Φαλήρου και όχι μόνο.
Λίγο μετά τις 7 πήρα το Τραμ που έρχεται από το Σ.Ε.Φ και γύρισα στο σπίτι
λίγο πριν τις οκτώ. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ένα ποτήρι νερό και κάθισα
για να γράφω, για την σελίδα μου τα καθημερινά πριν πάω μέχρι την πλατεία για
την βραδινή Σαββατιάτικη βόλτα. Πολύ δροσιά το βράδυ που βγήκα για βόλτα
προς την πλατεία. Χρειάζεται ζακέτα η αντιανεμικό, θέλει προσοχή ο καιρός.
Εγώ φορούσα αντιανεμικό χωρίς μανίκια, που είναι για κότερα και έτσι η βόλτα
η βραδινή παρέα με το Mp3 και τη μουσική ήταν ευχάριστη. Πολύς κόσμος στην
πλατεία μέχρι αργά, λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Σαββατόβραδο πάντα έχει κόσμο
η πλατεία και τα μαγαζιά της νύχτας και έτσι, σιγά σιγά, έκανα επιστροφή στο
σπίτι για να γράψω τα καθημερινά. Καλό ξημέρωμα..... Αύριο είναι μια άλλη μέρα.

No comments:

Post a Comment