Monday, October 29, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις επτά, με την ώρα πίσω, όμως.
Είχα πάντως ύπνο ανήσυχο, γιατί με κυνηγούσαν στον ύπνο μου ο Στουρνάρας
Ο Βενιζέλος και κυρίως ο Κουβέλης που όλο αντιρρήσεις έχει για όλους και
για όλα. Έτσι δεν πρόκειται να σωθεί η Ελλάδα και ούτε πρόκειται να αποφύγει
την ανακοίνωση της χρεοκοπίας από τον Πρωθυπουργό. Πως να κοιμηθώ ήσυχος
και να μην ξυπνήσω ανήσυχος και κουρασμένος όταν με κυνηγούν όλοι αυτοί μαζί.
Μόλις άρχισε να χαράζει και να έρχεται το πρώτο φως της μέρας, είπα μια καλή
μέρα στον Κίτσο τον Λεβέντη και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό
διπλό με λίγη ζάχαρι στο μεγάλο μπακιρένιο μπρίκι. Σήμερα είναι η μέρα της
μεγάλης παρέλασης στη Θεσσαλονίκη και των σχολείων σε όλη την Ελλάδα.
Η μέρα σήμερα είναι κλασσικά Φθινοπωρινή, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό
και ελαφρύ αεράκι να έρχεται από τον Νοτιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άρχισα να
ετοιμάζω για να περιποιηθώ το καναρίνι μου που με περιμένει. Σήμερα έχω και
μαγείρεμα, μετά τις οκτώ, για το επόμενο τριήμερο. Τι να κάνω, σε κάθε γωνιά με
περιμένουν οι τρεις πολιτικοί Αρχηγοί και ο Στουρνάρας. Λίγο πριν τις οκτώ τέλειωσα
με το καναρίνι μου, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έφαγα ένα ακτινίδιο όπως κάθε
πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και άρχισα να ετοιμάζω για το μαγείρεμα το σημερινό.
Φασολάκια, φρέσκα, με δυο κολοκυθάκια, δυο καρότα, δυο κρεμμύδια, τρεις πατάτες,
τρεις τέσσερις ντομάτες, ένα κουτάλι πελτέ, λίγο μαϊντανό, αλάτι και πιπέρι.
Αυτό είναι το φαγητό μου για το επόμενο τριήμερο, παρέα με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί
και δυο ποτηράκια κρασί. Το τελείωμα του φαγητού, μαζί με την προετοιμασία έγινε
γύρω στις 12 η ώρα, γιατί μαγείρεψα σε μέτρια φωτιά, σιγά σιγά. Εξ άλλου δεν
βιάζουμε καθόλου, για μένα είναι το φαγητό. Στη διάρκεια του μαγειρέματος μάζεψα
το σπίτι, κάθισα στο κομπιούτερ μου, έγραψα λιγάκι, ενημέρωσα τις σελίδες μου,
διάβασα τα νέα της ημέρας , την αλληλογραφία μου και έγραψα και λίγη μουσική.
Βέβαια μπήκα και στο facebook για να στείλω τις καλή μέρες μου τις καθημερινές.
Λίγο μετά τις 12 βγήκα για την βόλτα μου προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Κόσμος πολύς από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία και κυρίως από παιδιά των
σχολείων της Νέας Σμύρνης από την παρέλαση που μόλις τελείωσε. Πάντα γίνεται
στην Ομήρου και γίνεται ο κακός χαμός, κάθε χρονιά, όπως και σήμερα.
Στην πλατεία κόσμος πολύς, το πολύς είναι λίγο, δεν έχει τόπο ούτε για να περάσεις,
να σταθείς και να καθίσεις. Σιγά σιγά έκανα την βόλτα μου και γύρω στις μία είπα
να γυρίσω σπίτι για το μεσημεριανό Κυριακάτικο φαγητό. Όλα τα καφέ τις πλατείας
και της λεωφόρου που περνά το Τραμ γεμάτα, μέχρι και στα πεζοδρόμια. Για
παρελάσεις, πορείες και διαμαρτυρίες είμαστε πρώτοι. Στο γυρισμό πέρασα και από
τον φούρνο μας και πήρα μια φρατζόλα φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
Λίγο μετά τις δυο έφαγα καλά και μετά ξάπλωσα για τον ύπνο τον μεσημεριανό.
Πέντε η ώρα, έγερση, γιατί σε λίγο φεύγει η μέρα και πάει στο άλλο ημισφαίριο μαζί
με τον ήλιο. Το καναρίνι μου κάθισε στη γωνιά του περιμένοντας να νυχτώσει και εγώ
με λίγες γουλιές καφέ παρέα κάθισα για να γράψω για την σελίδα μου τα Καθημερινά.
Η μέρα έτσι και αλλιώς μίκρυνε πολύ και μέχρι τον Δεκέμβρη θα μικραίνει ακόμα.
Οκτώ η ώρα, ώρα για τα βραδινά μου χάπια και το κολλύριο για τα μάτια. Σήμερα
βγήκα νωρίς για την βραδινή μου βόλτα και γύρισα σπίτι νωρίς, λίγο πριν τις 10
για να δω την Αθλητική Κυριακή. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Δευτέρα, η αρχή της επόμενης βδομάδας.
Καλή συνέχεια και καλό ξημέρωμα.
Αύριο πάλι !

No comments:

Post a Comment