Thursday, October 11, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Συννεφιά, δροσιά και λίγη βροχή από το πρωί, Φθινόπωρο κανονικό με λίγες
αστραπές και βροντές. Σήμερα έχουμε και κάθε Τετάρτη 2 λαϊκές αγορές εδώ
κοντά στη γειτονιά μου, μπορεί να περάσω μια βόλτα νωρίς προς το μεσημέρι
για να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις
επτά. Ήπια τα πρωινά μου χάπια και έφτιαξα τον πρωινό μου καφέ για να πιω.
Σήμερα δεν έχει Μέρκελ και Σαμαρά, ούτε πορείες, συγκεντρώσεις, απαγορεύσεις
και διαμαρτυρίες. Είναι μια μέρα κανονική, Φθινοπωρινή. Έχει μόνο Στουρνάρα
που προσπαθεί σουλατσάροντας με την Τρόικα. Πίνοντας τον καφέ μου γουλιά
γουλιά κάθισα για να μελετήσω τις ασκήσεις μου, όπως κάθε πρωινό, για τα
φωνητικά μου, μήπως και αρχίσω να μιλάω σιγά σιγά. Θέλει προσοχή τώρα με
την αλλαγή του καιρού μην κρυώσω, δεν παύω όμως να είμαι άνθρωπος όσο και
αν προσέχω για να μην κρυώσω. Πέρασα και από την λαϊκή που είναι κοντά στην
πλατεία την ώρα που γύριζα στο σπίτι και πήρα αυτά που ήθελα για να έχω για το
μαγείρεμα μου σε δυο μέρες. Λίγος κόσμος στην πλατεία σήμερα και μικρή η κίνηση
στα μαγαζιά της πλατείας και στους γύρω δρόμους. Η κίνηση από την πλατεία προς
το σπίτι ήταν αρκετή, στα πεζοδρόμια, λόγω λαϊκής αγοράς. Μεσημέρι και Φακή
με σαλάτα, ελιές και φρέσκο ψωμί για μεσημεριανό φαγητό, συνοδεία με ένα ποτήρι
λευκό κρασί. Ενημέρωση μεσημεριανή από την επικαιρότητα της ημέρας και λίγη
ώρα ξεκούραση μεσημεριανή για να πάει καλά η ημέρα. Συννεφιά, αρκετή δροσιά
και λίγη βροχή, με αστραπές και βροντές στον Αττικό Ουρανό, από το μεσημέρι
μέχρι το απόγευμα, λίγο μετά της έξη που άρχισε να νυχτώνει. Η ημέρα όσο πάει
και μικραίνει και θα μικραίνει μέχρι τέλος του Δεκέμβρη. Το βράδυ ψύχρα αρκετή,
θέλει μεγάλη προσοχή, ζακέτα η αντιανεμικό, όχι στο χέρι, αλλά μόνο για να το
φορέσουμε για να μην κρυώσουμε. Σήμερα το βράδυ είπα να μην βγω, να κάτσω
σπίτι και να ασχοληθώ με την ενημέρωση των σελίδων μου, να γράψω μουσική
από τα μουσικά μπλογκ και να γράψω λίγα λόγια για την σελίδα μου την
καθημερινή, τα καθημερινά και αύριο μέρα είναι....
καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα.

No comments:

Post a Comment