Wednesday, October 24, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....

Ξύπνησα σήμερα με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό και αρκετή ψύχρα
Φθινοπωρινή. Έπλυνα τα δόντια μου έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό. Είπα την καλημέρα μου στο καναρίνι
μου που ξυπνάει και αυτό μαζί με μένα και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές
παρέα με λίγες γουλιές καφέ. Πλησιάζει η ώρα οκτώ και ο ουρανός είναι
συννεφιασμένος και έτοιμος για βροχή. Δύσκολα μπαίνει σήμερα το φως της
μέρας στο σπίτι λόγω της συννεφιάς, μπορεί να χρειαστεί να ανάψω το φως,
αυτό σκεφτόμουν την ώρα που έκανα τις πρωινές δουλειές. Λίγο μετά τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και περιποιήθηκα το καναρίνι μου, τον Κίτσο, που
με περιμένει κάθε πρωινό να τον περιποιηθώ. Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, για
αύριο το έχω προγραμματίσει. Κοντεύει η ώρα εννιά και κάθισα να ενημερώσω
τις σελίδες μου διάβασα τα νέα από τις εφημερίδες, το facebook και απάντησα
στα μηνύματα που μου στέλνουν καθημερινά. Έτσι περνά η μέρα μου καθημερινά.
Λίγο μετά τις 11πετάχτικα μέχρι το Φαρμακείο του Γιώργου και μου έκανε το
εμβόλιο της γρίπης και γυρίζοντας προς το σπίτι πέρασα και ψώνισα λίγα
φασόλια από την Χρυσούπολη Καβάλας και ένα κομμάτι γραβιέρα που μ αρέσει.
Επιστροφή στο σπίτι παρέα με το απαλό ψιχάλισμα της βροχής, χωρίς ομπρέλα,
βράχηκα λιγάκι, αλλά δεν πειράζει γιατί φορούσα το αδιάβροχο μου.
Τακτοποίησα τα πράγματα που πήρα, έριξα μια ματιά στο σπίτι και στο καναρίνι
και ξεκίνησα για την πλατεία που είχα κάτι δουλειές που έπρεπε να κάνω.
Βγήκα από το σπίτι αυτή τη φορά με ομπρέλα γιατί έχει ψιχάλισμα απαλό και
ο Αττικός Ουρανός είναι γεμάτος από σύννεφα βροχής. Από πεζοδρόμιο μεριά
και σιγά σιγά πήγα μέχρι την πλατεία. Αρκετοί από τους πεζούς περπατούν με
τις ομπρέλες ανοιχτές για να προστατεύονται από τις ψιχάλες τις βροχής, οι άλλοι
οι πιο πολλοί, πεζοί, κυκλοφορούν χωρίς ομπρέλα και βιαστικά. Πολύ όμορφη
ήταν η βόλτα μέχρι την πλατεία και στην πλατεία, που την περπάτησα από όλες
τις μεριές σιγά σιγά. Περνώντας από τον Βασιλόπουλο της πλατείας ψώνισα
λίγα μπουκάλια κρασιά και μια σαλάτα φρέσκια και γύρισα στο σπίτι σιγά σιγά
από πεζοδρόμιο μεριά αφού τέλειωσα και τις δουλειές μου στην πλατεία.
Λίγος ο κόσμος στην πλατεία και στους γύρω δρόμους, τα καφέ όλα σχεδόν
άδεια εκτός από τα ψωμάδικα που είχαν κόσμο αρκετό. Η ώρα πήγε μία με
την επιστροφή στο σπίτι, η βροχή σταμάτησε αλλά έμεινε η συννεφιά.
Πήρα τα χάπια μου τα μεσημεριανά και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό.
Λίγο γύρο χοιρινό, με πατάτες και πίτα που είχαν μείνει από χθες, σαλάτα, τυρί
και δυο ποτήρια κρασί. Καλά ήταν για σήμερα, αύριο πάλι φαγητό. Μια φορά
την ημέρα τρώω, εκτός και αν βγω το βράδυ για φαγητό η μεζέ με τσίπουρο.
Μεσημεριανή ξεκούραση και λίγες ώρες ύπνο και η μέρα πέρασε και σήμερα.
Έξη η ώρα για τα απογευματινά μου χάπια με ένα ποτήρι νερό και η μέρα πάει
στο άλλο ημισφαίριο μαζί με τον ήλιο παρέα. Το σούρουπο κάλυψε τον Αττικό
Ουρανό που είναι συννεφιασμένος και η Φθινοπωρινή δροσιά μετά τη βροχή
είναι πολύ αισθητή. Οκτώ η ώρα και η βραδιά είναι πολύ όμορφη, με ελαφριά
συννεφιά και φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Πήρα τα χάπια μου τα βραδινά
και παρέα με λίγες γουλιές καφέ, ενημέρωση από την TV από την πολιτική
επικαιρότητα και γράψιμο λίγα λόγια βραδινά για την σελίδα μου τα καθημερινά.
Δέκα η ώρα και βροχή κανονική, περαστική όμως και προτίμησα να μείνω μέσα
σήμερα το βράδυ για να μην βγω έξω και κρυώσω. Έφτιαξα ένα ποτήρι καφέ
Ντε Καφεϊνέ με κρύο νερό και κάθισα να τελειώσω το γράψιμο το αποψινό για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά και να ενημερώσω μερικά από τα Μπλογκ μου.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment