Saturday, October 27, 2012

Τα καθημερινά του σήμερα και του αύριο.....


Ξημέρωσε και σήμερα η μέρα με λιακάδα και μπονάτσα. Είναι μια πολύ
όμορφη Φθινοπωρινή μέρα με τον ήλιο να ζεσταίνει την Αττική Γη. Μόνο, που
αργεί να ξημερώνει. Ξύπνησα νωρίς όπως πάντα γύρω στις επτά και ακόμη έξω
είναι σκοτεινά και έτσι άναψα το φως πρωί πρωί για να φτιάξω τον καφέ μου τον
πρωινό, Ελληνικό, μέτριο διπλό σε μπακιρένιο μπρίκι. Το καναρίνι μου είναι
ήσυχο και κάθεται σε μια γωνιά, στο κλουβί, γιατί ακόμα είναι σκοτεινά.
Έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και ψιθύρισα χρόνια
πολλά και καλά στον εαυτό μου που σήμερα είναι η γιορτή μου. Έφτιαξα τον καφέ
μου και ήπια την πρώτη γουλιά με ένα ποτήρι δροσερό νερό από τη βρύση.
Λίγο πριν τις οκτώ και αρχίζει να ξημερώνει, σιγά σιγά, μια όμορφη Φθινοπωρινή
ημέρα με λιακάδα και αρκετά ζεστό καιρό για την εποχή, μόνο που θέλει προσοχή
για κανένα κρυολόγημα, είναι βλέπεις τις εποχής. Περιποίηση του καναρινιού μου,
καθαρισμός και καινούργια φρέσκα τροφή από φρέσκο μαρούλι και μπρόκολο και
η μέρα πήρε μπροστά. Τακτοποίηση του σπιτιού στα γρήγορα και πότισμα ελαφρύ
στις γλάστρες μου με τα λουλούδια στα μπαλκόνια μου. Ώρα για τα πρωινά μου χάπια
με ένα ποτήρι νερό και έφαγα στα όρθια δυο κριτσίνια με ένα κομμάτι γραβιέρα και
ένα ακτινίδιο για πρωινό. Πήρε η μέρα μπροστά, λίγο μετά τις 9 με τον ήλιο να
ανεβαίνει σιγά σιγά στον καθαρό Αττικό ουρανό. Άνοιξα το κομπιούτερ μου και
κάθισα για να διαβάσω την σημερινή επικαιρότητα και καθημερινότητα και να δω
στα μηνύματα αν μου έστειλαν κάτι πρωί πρωί. Χρόνια πολλά στα μηνύματα στο
facebook και στο mail, αρκετά, από την κόρη μου και όλους τους γνωστούς καλούς
και σπουδαίους φίλους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ μπορώ να γράψω και να πω από δω.
Λίγο πριν τις 10 ντύθηκα και πετάχτηκα μέχρι την Εκκλησία που είναι εδώ κοντά
και έκανα τον σταυρό μου ανάβοντας δυο κεράκια στον Αη Δημήτρη. Χρόνια πολλά
και καλά μέχρι του χρόνου τέτοια μέρα. Καλή συνέχεια του πρωινού με χαμόγελο και
στυλ και γύρισα από πεζοδρόμιο μεριά στο σπίτι. Έξω από την εκκλησία, στο
πεζοδρόμιο, τάισα τα περιστέρια με ψωμάκι που πήρα από το καλάθι της εκκλησίας.
Γυρίζοντας στο σπίτι αγόρασα και μια γλάστρα με όμορφο δυόσμο για το σπίτι.
Στο σπίτι συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού μέχρι τις 12 που βγήκα για να πάω την
βόλτα μου μέχρι την πλατεία να περπατήσω και να απολαύσω την υπέροχη αυτή
φθινοπωρινή λιακάδα. Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την
πλατεία και γεμάτη σήμερα λίγο μετά τις 12 η πλατεία από κόσμο. Δεν υπήρχε να
καθίσεις πουθενά, εγώ κάθισα σε κάτι σκαλοπάτια για λίγη ώρα για να απολαύσω
τον ήλιο και την ομορφιά τις πλατείας. Η πλατεία ήταν γεμάτη από παιδιά και
παιδικές φωνές, οι πιο μεγάλοι έπιναν καφέ και συζητούσαν με την παρέα τους και
οι πιο πολλοί μιλούσαν στα κινητά η έστελναν μηνύματα και ευχές. Πήγε η ώρα μία,
μεσημέρι πια και ξεκίνησα για το γυρισμό στο σπίτι και το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό, γαύρο ριγανάτο, με σαλάτα και λίγο ανθότυρο με φρέσκο
ψωμί και δυο ποτηράκια άσπρο κρασί. Ξεκούραση μεσημεριανή με λίγο ύπνο και
ξύπνημα στις 6 για τα απογευματινά μου χάπια με λίγο νερό. Παρέα με λίγες γουλιές
καφέ κάθισα να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές και να γράψω λίγα
λόγια για την σελίδα μου τα καθημερινά. Νύχτωσε και το φεγγάρι φάνηκε στον
όμορφο Αττικό Ουρανό. Η βραδιά είναι πολύ όμορφη, Φθινοπωρινή μοναδική.
Καθαρός ουρανός με φεγγαράδα και μπονάτσα. Κατά τις 10 βγήκα για τη βραδινή
μου βόλτα μέχρι πλατεία και στην πλατεία. Ήταν καταπληκτική η βραδιά και
γεμάτη η πλατεία και τα καφέ γύρω από την πλατεία. Γύρω στις 11 γύρισα σπίτι
για να γράψω λίγα λόγια για την σελίδα μου τα καθημερινά. Αύριο είναι μια άλλη
ημέρα, τελευταίο Σάββατο του Οκτώβρη. Τελικά ο Οκτώβρης ήταν καλός μήνας.
Ελπίζω και ο επόμενος, τους χρειαζόμαστε τους καλούς μήνες.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment