Tuesday, October 23, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα και καλή βδομάδα Φθινοπωρινή, με ψύχρα αρκετή και βροχή.
Σήμερα η μέρα είναι αυθεντική Φθινοπωρινή, με συννεφιά στον Αττικό Ουρανό
από βοριά και ψύχρα αρκετή. Απ ότι είδα έρχεται βροχή από τα βόρεια προάστια.
Το καναρίνι μου άρχισε και κρυώνει σιγά, σιγά παρ όλο που η βεράντα μου είναι
κλειστή. Πρέπει το βράδυ να το βάζω μέσα για να μην κρυώνει και αυτό θα κάνω.
Εγώ γιατί φόρεσα πιτζάμα για να μην κρυώνω που είμαι και μέσα στο σπίτι.
Καλά ξύπνησα σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου και έριξα
αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό για να πιω.
Ελληνικό μέτριο διπλό, έτσι ξεκινά η μέρα, η κάθε ημέρα, το κάθε πρωινό όπως
το σημερινό. Τακτοποίησα και το καναρίνι μου για να είναι εν τάξει και αυτό με
την καθαριότητα, την τροφή την καθημερινή και φρέσκο νερό. Λίγο μετά τις οκτώ
πήρα τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι δροσερό νερό και έφαγα ένα ακτινίδιο
που μόλις είχα ετοιμάσει για να φάω. Σήμερα από ότι αισθάνομαι δεν είναι για έξω
καλύτερα μέσα στο σπίτι για να μην κρυολογήσω. Δεν έχω και μαγείρεμα σήμερα,
έχω μια μερίδα ακόμα, πατατάτο, να φάω το μεσημέρι, με σαλάτα, τυράκι και κρασάκι.
Ώρα για την μελέτη την καθημερινή για την λόγο θεραπεία και όλα πάνε καλά, σιγά
σιγά με την ομιλία και την συνεννόηση. Έντεκα η ώρα και παρέα με λίγες γουλιές
καφέ η ώρα της πρωινής καθημερινής ενημέρωσης και της ενημέρωσης των σελίδων
μου και του facebook μέχρι λίγο μετά τις 12 η ώρα. Ο ουρανός είναι συννεφιασμένος
και φέρνει βροχή από τα βόρεια σιγά σιγά και εγώ μόλις βγήκα για να πάω πλατεία
που έχω να κάνω κάτι δουλειές και να κάνω και την βόλτα μου την καθημερινή.
Η βροχή με πρόλαβε λίγο πριν φτάσω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά, οι πεζοί
περπατάνε βιαστικά όπως και εγώ με η χωρίς ομπρέλα, βρέχει όμως απαλά και είναι
όμορφα και χωρίς ομπρέλα. Όταν τέλειωσα τις δουλειές μου και είπα να γυρίσω στο
σπίτι η βροχή είχε σταματήσει. Η επιστροφή ήταν πολύ όμορφη κάτω από την
φθινοπωρινή συννεφιά και δροσιά. Φορούσα και αδιάβροχο για να μην βρέχομαι
και κρυώνω και έτσι γύρισα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Γυρίζοντας από
την πλατεία πέρασα και από το μανάβικο της γωνίας για να πάρω λίγο μπρόκολο
και ένα μαρούλι για το καναρίνι και ένα τσαμπί σταφύλι για μένα.
Μεσημεριανό φαγητό με δυο ποτηράκια κρασί και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι
τις έξη. Απογευματινά χάπια και παρέα με λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό, πρωινό,
κάθισα να γράψω λίγο για την σελίδα μου τα καθημερινά. Βράδιασε με καθαρό
τον ουρανό, μπονάτσα και φεγγαράδα. Σε λίγο ντύνομαι καλά και πάω βόλτα προς
την πλατεία παρέα με το Mp3 μου και μουσική. Η βραδιά είναι καταπληκτική με
πολύ όμορφη φεγγαράδα, μπονάτσα και πολύ δροσιά μετά τη βροχή. Κόσμος
λιγοστός στα πεζοδρόμια προς και από την πλατεία. Τα τραπεζάκια από τα καφέ
στα πεζοδρόμια είναι μαζεμένα, γιατί οι λίγοι που υπάρχουν στα μαγαζιά για καφέ
και ποτάκι προτιμούν το μέσα. Λίγος κόσμος στην πλατεία απόψε. Δεν υπάρχει
κόσμος που σήμερα κάνει βόλτα. Τα μαγαζιά όλα είναι άδεια και όλοι περιμένουν
να έρθει η ώρα τους για να κλείσουν. Όλοι σήμερα προτίμησαν να καθίσουν σπίτι.
Εγώ έκανα την βόλτα μου στην πλατεία καλά ντυμένος και γύρισα σιγά σιγά σπίτι
για να συνεχίσω τη σημερινή βραδιά μέχρι το τέλος. Λίγο μετά τις 11 στο σπίτι και
πάλι, ευχαριστημένος από την βραδινή βόλτα. Έκανα ένα ποτήρι καφέ Ντε καφεϊνέ
και κάθισα να γράψω λίγα λόγια ακόμη για να τα μεταφέρω στη σελίδα μου τα
Καθημερινά και ενημερώθηκα για τα τελευταία νέα από την επικαιρότητα.
Αύριο πάλι μετά το ξημέρωμα ξημερώνει μια καινούργια ημέρα.
Καλό πρωινό.....με χαμόγελο και στυλ

No comments:

Post a Comment