Monday, October 22, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Ξημέρωσε Κυριακή Φθινοπωρινή, αρκετά δροσερή, με μπονάτσα και λίγη
συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Πρωινός καφές Ελληνικός, μέτριος διπλός, όπως
κάθε πρωινό για να ξεκινήσει η μέρα. Καλά ξύπνησα και σήμερα παρ όλο που
με κυνηγάνε στον ύπνο μου, ο Σαμαράς, Βενιζέλος, Κουβέλης, Τρόικα και
Στουρνάρας. Οκτώ η ώρα και πρώτα τα πρωινά χάπια με ένα ποτήρι δροσερό
νερό από τη βρύση, μετά λίγες γουλιές καφέ και περιποίηση του καναρινιού
του Κίτσου του λεβέντη για να πάει η μέρα καλά. Πότισμα τους δυόσμους και
τους βασιλικούς που έχω στις γλάστρες και τακτοποίηση τις κουζίνας και του
σπιτιού για να είναι όλα στη θέση τους και τακτοποιημένα. Παρέα με λίγες
γουλιές καφέ και νερού, μελέτη τις ασκήσεις για τη λόγο θεραπεία, για καμιά ώρα
και μετά διάβασμα της επικαιρότητας και της καθημερινότητας και ενημέρωση
των σελίδων μου και του Facebook. Αυτά όλα κάθε πρωινό συν το μαγείρεμα
κάθε τρεις η τέσσερις ημέρες. Έντεκα η ώρα και φτιάξιμο των φωτογραφιών
που τράβηξα χθες το απόγευμα πριν και μετά τη δύση του ήλιου στο Φάληρο.
Σήμερα έχει δροσιά πολύ και συννεφιά από το πρωί, χρειάζεται ζακέτα να φοράς
η αντί ανεμικό. Και η μέρα συνεχίζει το δρόμο της και εγώ τον δικό μου.
Κοντεύει 12 η ώρα και βόλτα προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Κυριακή
μεσημέρι και η πλατεία γεμάτη από κόσμο, δεν υπάρχει καρέκλα η παγκάκι για
να κάτσεις, παρά μόνο σε κάποια σκαλοπάτια όπως εγώ, η σε κάποιο πεζούλι.
Γύρω στις μία ξεκίνησα για το σπίτι για μεσημεριανό φαγητό, περνώντας από
τον Βενέτη πήρα ένα μικρό καρβέλι ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και
γραμμή για σπίτι σιγά σιγά. Λίγο μετά τις δυο μεσημεριανό φαγητό με δυο
ποτηράκια κόκκινο κρασί και στη συνέχεια ξεκούραση και λίγος ύπνος
μεσημεριανός. Έγερση στις έξη, απογευματινά χάπια με ένα ποτήρι νερό
και στη συνέχεια λίγες γουλιές Ελληνικό καφέ, από τον πρωινό και ενημέρωση
στα γρήγορα για την επικαιρότητα. Λίγο γράψιμο για την σελίδα μου τα
καθημερινά και ενημέρωση των άλλων σελίδων μου μέχρι τις οκτώ. Μικρή
διακοπή γιατί πέρασε η αδελφή μου να με δει και τα είπαμε λιγάκι. Σήμερα δεν
πήγα βόλτα στην πλατεία όπως κάθε βράδυ, γιατί κάθισα σπίτι για να δω στην TV
τα αθλητικά. Μέχρι τα μεσάνυχτα θα έχω τελειώσει. Έτσι και σήμερα πέρασε
η μέρα και η βραδιά με πολύ δροσιά πραγματικά Φθινοπωρινή.
Αύριο πάλι, είναι μια άλλη μέρα και αρχή της καινούργιας βδομάδας.
Καλό ξημέρωμα.....

No comments:

Post a Comment