Thursday, October 25, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....

Καλημέρα.....
Καλά ξύπνησα σήμερα παρ όλο που με κυνηγάνε στον ύπνο μου, ο Βενιζέλος
και ο Κουβέλης από την μια μεριά και ο Σαμαράς με τον Στουρνάρα από την
άλλη με τα μέτρα. Συνήθισα πια από όλα αυτά τα τερτίπια τα καθημερινά.
Τα μαγαζιά το ένα μετά το άλλο κλείνουν και οι εργαζόμενοι πηγαίνουν στο
ταμείο ανεργίας που δεν έχει λεφτά να τους πληρώνει. Είναι δυνατόν να μην
χάνουν τον ύπνο τους οι εργαζόμενοι και μαζί τους και εγώ? Το συνήθισα
πια αυτό το καθημερινό ξύπνημα στην καθημερινότητα. Τι να κάνω, δύσκολα
τα πράγματα, δύσκολες εποχές, υπομονή χρειάζεται και προσοχή μεγάλη.
Φθινοπωρινό κλασσικό και σήμερα το ξημέρωμα, με καθαρό τον Αττικό ουρανό
και μπονάτσα με λιακάδα μοναδική. Μόνο που αργεί να ξημερώνει, γι αυτό
φαίνεται αργούν και οι αποφάσεις των τριών πολιτικών Αρχηγών. Λίγο μετά
τις οκτώ πήρα τα χάπια μου τα πρωινά και έφτιαξα τον καφέ μου τον Ελληνικό
για να πιω τις πρώτες γουλιές το σημερινό πρωινό. Έφαγα και ένα ακτινίδιο για
πρωινό και ήπια και ένα ποτήρι γάλα κρύο. Σήμερα δεν έχω μαγείρεμα, σε τρεις
μέρες πάλι για να κάνω οικονομία, θέλει προσοχή η επιβίωση. Τακτοποίησα και
το καναρίνι μου, καθαρισμό στο κλουβί και τοποθέτηση φρέσκιας τροφής,
μπρόκολο και μαρούλι τρυφερό, κάθε πρωινό. Σήμερα η μέρα είναι για βόλτα
προς παραλία μεριά, για μένα τουλάχιστον που μπορώ, γιατί έχω χρόνο στη
διάθεσή μου όσο χρειάζεται μια καλή βόλτα επειδή δεν δουλεύω.
Το κανάρι μου κελαηδάει από το πρωί λίγο μετά το πρωινό φαγητό του, είναι
συντροφιά μοναδική ο Κίτσος ο λεβέντης, έτσι τον λέει η κόρη μου.
Όμορφος καιρός, όμορφη και η εποχή. Ο Οκτώβρης πάει για το τέλος του.
Την τελευταία Κυριακή του μήνα αλλάζουμε και ώρα, μία ώρα πίσω και
αρχίζει το χειμερινό ωράριο. Αύριο είναι και η γιορτή μου, του Αγίου Δημητρίου.
Χρόνια πολλά στους Δημήτρη δες και στις Δήμητρες. Ώρα για βόλτα πρωινή και
με το Τραμ πετάχτηκα μέχρι το Νέο Κόσμο, στου Κωστή, να πάρω λίγα
σιροπιαστά για την γιορτή μου, για να τα έχω για κέρασμα. Κόσμος αρκετός στο
Τραμ μέχρι το Νέο Κόσμο που πήγα εγώ, οι πιο πολλοί πάνε για το μετρό. Ψώνισα
πολύ ωραία σιροπιαστά και γύρισα με το Τραμ μέχρι πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου
στην πλατεία, απόλαυσα την ομορφιά της Φθινοπωρινής λιακάδας και από πεζοδρόμιο
μεριά γύρισα σιγά σιγά προς το σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό
φαγητό, γαύρο ριγανάτο με ντομάτα, σαλάτα και κρασάκι άσπρο. Μεσημεριανή
ξεκούραση με λίγο ύπνο μέχρι τις έξη και συνέχιση της μέρας μέχρι ο ήλιος να
δύσει και η μέρα πηγαίνοντας στο άλλο ημισφαίριο που πους περιμένουν. Επτά
η ώρα και άρχισε να σκοτεινιάζει με τη μέρα να φεύγει και να έρχεται το σκοτάδι.
Αύριο πάλι, ξημερώνει μια καινούργια ημέρα. Μπονάτσα και αραιή συννεφιά στον
Αττικό ουρανό με το φεγγάρι να πηγαίνει για πανσέληνο στις 29 του μηνός.
Οκτώ η ώρα και αρχίζει το ματς του Παναθηναϊκού με την Λάτσιο στο ΟΑΚΑ.
Νωρίς είναι ακόμα για βραδινή βόλτα για αυτό κάθισα να δω το ματς.
Δέκα η ώρα και Παναθηναϊκός – Λάτσιο 1-1. Ντύθηκα καλά γιατί έχει ψύχρα έξω
και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά ανέβηκα μέχρι την πλατεία για να κάνω την
βόλτα μου την βραδινή την καθημερινή. Λίγος κόσμος στην πλατεία παρ όλο που
η βραδιά είναι πολύ όμορφη με το φεγγάρι στον Αττικό ουρανό να λάμπει. Τα καφέ,
τα μπαράκια, τα ψωμάδικα και τα κεμπάπ είναι όλα άδεια και η ώρα είναι μόλις λίγο
πριν της έντεκα. Κανείς για βόλτα στην πλατεία παρά μόνο εγώ και δυο τρεις ακόμα.
Για αυτό και εγώ γύρισα σπίτι νωρίς να συνεχίσω την βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα που
θα γυρίσει η ημέρα. Έγραψα λίγα λόγια για τη σελίδα μου τα καθημερινά, ενημερώθηκα
για την επικαιρότητα που δεν σταματά και σε λίγο πάω για ύπνο. Αύριο είναι μια άλλη
μέρα, του Αγίου Δημητρίου σε λίγο ξημερώνει. Καλό ξημέρωμα.....

No comments:

Post a Comment