Thursday, October 25, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....


Βροχερός σήμερα ο καιρός, με βροχή απαλή και συννεφιά ξημέρωσε η μέρα.
Τετάρτη σήμερα με δυο λαϊκές αγορές στην περιοχή που είναι η γειτονιά μου.
Νωρίς σηκώθηκα και σήμερα, γύρω στις επτά, όπως κάθε πρωινό σχεδόν.
Με την συννεφιά αργεί να μπει το φως στο σπίτι και χρειάζεται να ανάβεις
το φως και να πληρώνεις τη ΔΕΗ από νωρίς κάθε πρωί. Τι να κάνω, πρέπει να
βλέπω για να κάνω δουλειές στο σπίτι. Πρωινός καφές, Ελληνικός μέτριος διπλός.
Την καλημέρα μου στο καναρίνι μου που με περιμένει κάθε πρωινό λίγο μετά
το ξημέρωμα και η μέρα παίρνει μπρος με δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό
νερό από τη βρύση. Πρωινά χάπια και ένα ακτινίδιο είναι τα πρώτα για το πρωινό
παρέα με λίγες γουλιές καφέ και δυο κριτσίνια. Σήμερα έχω και μαγείρεμα, γαύρο,
με μπόλικη ρίγανη, ένα κρεμμύδι σε φέτες, τρεις ντομάτες σε φέτες, αλάτι, πιπέρι
για κύριο φαγητό και θα φτιάξω και λίγους γαύρους μαρινάτους με ξύδι και λίγο
αλάτι, που θα είναι αύριο έτοιμοι να τους βάλω σε ένα μπολ με λάδι και σκόρδο
στο ψυγείο για να τους έχω για μεζέ με ένα σφηνάκι τσίπουρο. Η καλύτερή μου
σήμερα, γιατί μ αρέσει το μαγείρεμα, είναι δημιουργία γεύσης και απόλαυσης.
Λίγο πριν τις 9 πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς και πήρα 1 κιλό γαύρο
και μου τον καθάρισαν κιόλας, από δίπλα ψώνισα λίγα κρεμμύδια και πατάτες και
γυρίζοντας προς το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα και μια φρατζόλα μαύρο
ψωμί για να έχω να φάω με το μεσημεριανό φαγητό. Πλύσιμο και καθάρισμα καλά
στον γαύρο και ετοιμασία για το μαγείρεμα. Γαύρος ριγανάτος και μαρινάτος, σε
καμιά ώρα θα είναι έτοιμο το φαγητό σε μέτρια φωτιά. Η ώρα κοντεύει 10 και όλα
είναι σε κοντρόλ. Περιποιήθηκα και το καναρίνι μου με καθαρισμό, τροφή και
αλλαγή νερού και όλα πάνε καλά. Σήμερα είναι μια Καλή Μέρα και ας είναι και
συννεφιασμένος ο ουρανός και βροχερός. Ο κόσμος πάντως κυκλοφορεί με την
ομπρέλα στο χέρι και καλά κάνει. Θέλει προσοχή αυτή η αλλαγή του καιρού.
Εγώ δεν πρέπει να κρυώσω, τουλάχιστον για μια βδομάδα, γιατί έκανα το εμβόλιο
της γρίπης, έτσι μου είπε η παθολόγος μου και εγώ προσέχω. Έτοιμο το φαγητό
το μεσημεριανό και λίγο μετά τις 12 βγήκα για βόλτα προς την πλατεία από το
πεζοδρόμιο μεριά. Κόσμος αρκετός με τα καρότσια του προς και από τις λαϊκές
της περιοχής. Στην πλατεία αρκετός κόσμος παρ όλο που ο καιρός είναι βροχερός.
Τα μαγαζιά με ελάχιστο κόσμο αυτή την ώρα εκτός από τα ψωμάδικα που πάντα
έχουν κόσμο όπως και ο Βασιλόπουλος της πλατείας. Μεσημέρι πια, η ώρα κοντεύει
μία και σιγά, σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επιστροφή σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό με γαύρο καταπληκτικό, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και
ένα κουτάκι μπίρα. Ξεκούραση και λίγος ύπνος μεσημεριανός και έγερση στις έξη
η ώρα για τα χάπια μου τα απογευματινά. Λίγες γουλιές καφέ, ενημέρωση των
σελίδων μου, γράψιμο για την σελίδα μου τα καθημερινά και ενημέρωση από την
επικαιρότητα της ημέρας. Σήμερα έχει ποδόσφαιρο Τσάμπιον Λίγκ, με Ολυμπιακό
και θα κάτσω μέσα να το δω το ματς. Δεν έχει βόλτα στην πλατεία.
Η βραδιά τελείωσε με νίκη του Ολυμπιακού στη Γαλλία
Μονπελιέ – Ολυμπιακός 1-2
Μεγάλη η νίκη του Ολυμπιακού στη Γαλλία
Καλή συνέχεια....
Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment