Wednesday, October 31, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Σχεδόν καλά ξύπνησα σήμερα, τελευταία Τρίτη του Οκτώβρη, γιατί τα μέτρα
και οι διαπραγματεύσεις με την Τρόικα μήνες με κυνηγάνε και δεν με αφήνουν
να ησυχάσω, έστω και για λίγο. Καλό είναι το πρωινό, σαν πρωινό μόνο, με
καθαρό τον Αττικό Ουρανό και ελαφρύ δροσερό Φθινοπωρινό αέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα γύρω στις επτά όταν άρχισε να χαράζει η μέρα
και να ανατέλλει ο ήλιος. Το καναρίνι μου ξύπνησε και αυτό περιμένοντας
στη γωνιά του να έρθει η μέρα. Έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό
διπλό, έφαγα και ένα ακτινίδιο για πρωινό για να πάρει μπρος η μέρα και έφτιαξα
το καναρίνι μου που με περιμένει. Καθαρισμό και αλλαγή φρέσκιας τροφής, δυο
φύλλα τρυφερό μαρούλι και ένα κομμάτι φρέσκο μπρόκολο. Αυτές είναι οι κινήσεις
λίγο πριν τις οκτώ κάθε πρωινό. Τα χάπια μου με περιμένουν λίγο μετά τις οκτώ και
λίγες γουλιές πρωινού καφέ για να αρχίσει η μέρα μου κανονικά. Μέχρι τις εννιά
τακτοποίησα το σπίτι και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο, που είναι κοντά μου και πήρα
ψωμί φρέσκο και λίγα τυροπιτάκια για το πρωινό και το μεσημεριανό φαγητό.
Η μέρα είναι πολύ όμορφη, σήμερα, με καθαρό, Μπλε, τον Αττικό Ουρανό, μόνο
που χρειάζεται να είσαι καλά ντυμένος γιατί έχει ψύχρα νωρίς το πρωινό. Γύρισα
στο σπίτι και συνέχισα κάτι δουλειές που είχα αφήσει και στη συνέχεια μέχρι τις 11
κάθισα στο κομπιούτερ για την ενημέρωση μου την καθημερινή, γράψιμο για την
σελίδα μου τα καθημερινά και ενημέρωση πρωινή από το facebook. Λίγο μετά
τις 11 ντύθηκα, κατέβηκα από το σπίτι και με το Τραμ πετάχτηκα μέχρι την Τράπεζα
στο Π. Φάληρο για να τακτοποιήσω τα λεφτά του μήνα που έρχεται. Λίγος κόσμος
στο Τραμ προς Φάληρο και προς Σύνταγμα. Δεν άργησα και γρήγορα γύρισα προς το
σπίτι, έριξα μια ματιά αν είναι όλα εν τάξει και σιγά σιγά ξεκίνησα την βόλτα μου την
πρωινή, προς πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά, για να περπατήσω λιγάκι. Λίγος κόσμος
στη διαδρομή και στην πλατεία, ακόμη και στου Βασιλόπουλου τις πλατείας που
πήγα να ψωνίσω κάτι λίγα που ήθελα για το σπίτι. Μία η ώρα σχεδόν και σιγά σιγά
με την τσάντα, με τα ψώνια στο χέρι, γύρισα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό, φασολάκια φρέσκα από χθες, με τυράκι, κρασάκι και ψωμί
φρέσκο. Ξεκούραση μεσημεριανή με δυο ώρες ύπνο και έγερση λίγο μετά τις πέντε
γιατί τώρα όλο και πιο γρήγορα νυχτώνει. Λίγες γουλιές καφέ και η μέρα έφυγε. Μόνο
τα χρώματα της δύσης έμειναν στον Αττικό Ουρανό. Έξη η ώρα και απογευματινά
χάπια, γράψιμο για τη σελίδα μου τα καθημερινά και ενημέρωση από την επικαιρότητα.
Βράδιασε πια. Το καναρίνι μου κάθισε στη γωνιά του για να περάσει το βράδυ και εγώ
κάθισα για να διαβάσω τα νέα της καθημερινότητας μέχρι τις οκτώ που αρχίζουν
οι ειδήσεις στο MEGA. Πρωθυπουργός, τέλος η διαπραγμάτευση και τα μέτρα.
Πως να είσαι ήσυχος και όχι ανήσυχος, αφού τα μέτρα και η διαπραγμάτευση δεν
πείθουν ούτε συγκινούν κανένα. Πάντως δύσκολα τα πράγματα για όλους μας, θα
φανεί τις επόμενες ημέρες. Μέχρι τότε πως να κοιμάμαι ήσυχος και όχι ανήσυχος.
Δέκα η ώρα, πάω μια βόλτα για να ξεφύγω λίγο από τα μέτρα χωρίς αποφάσεις
ακόμα. Καλή η βραδιά σήμερα με καθαρό τον ουρανό και αρκετή ψύχρα Φθινοπωρινή.
Λίγος κόσμος στη διαδρομή προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και στην πλατεία
στα καφέ δεξιά και αριστερά. Γύρω στις 11 η ώρα γύρισα στο σπίτι σιγά σιγά και
παρέα με λίγο κρύο χυμό πορτοκαλιού και μήλου κάθισα να γράψω λίγο ακόμα για
την σελίδα μου τα Καθημερινά. Έριξα και μια ματιά στην επικαιρότητα μέχρι αυτή
την ώρα και τέλειωσα για σήμερα το γράψιμο. Αύριο πάλι.....
Και αύριο μέρα είναι. Τετάρτη, τελευταία μέρα του Οκτώβρη.
Καλό πρωινό.....Καλό ξημέρωμα Φθινοπωρινό

No comments:

Post a Comment