Sunday, October 14, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Σάββατο πρωί σήμερα, ξημέρωσε φθινοπωρινό, με δροσιά και συννεφιασμένο
τον Αττικό ουρανό με διαστήματα ήλιου. Είναι μια καλή μέρα, σήμερα, από
το πρωί που ξύπνησα αρκετά νωρίς για την εποχή, στις 7, που μόλις είχε
ξημερώσει. Μικραίνει η μέρα κάθε ημέρα. Αργεί να ξημερώσει και γρήγορα
νυχτώνει και η ψύχρα είναι αισθητή νωρίς το πρωί και μόλις πέσει το σκοτάδι.
Καφές Ελληνικός, με λίγη ζάχαρη, διπλός, σε μπακιρένιο μπρίκι, για να πάρει
μπρος η μέρα από νωρίς το πρωί, κάθε εποχή. Το καναρίνι μου ξύπνησε και αυτό,
το ακούω που τιτιβίζει σιγά σιγά. Μετά τις πρώτες γουλιές καφέ, παρέα με ένα
ποτήρι δροσερό νερό από τη βρύση, καθάρισα το κλουβί του καναρινιού και του
έβαλα την τροφή του. Ο Κίτσος είναι καλός σύντροφος και όσο περνάνε οι μέρες
όλο και με γνωρίζει. Η ώρα πλησιάζει 8, ώρα για τα χάπια μου τα πρωινά, τα
καθημερινά και προετοιμασία για το σημερινό μαγείρεμα σιγά σιγά. Κατά τις 9
πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας για να πάρω πράσα και σέλινα για το
σημερινό φαγητό και ένα ματσάκι φρέσκα κρεμμυδάκια. Πήρα και δυο φύλλα
μαρουλιού και λίγο μπρόκολο για το καναρίνι μου, τον Κίτσο. Όλα έτοιμα για
το σημερινό μαγείρεμα κατά τις 10. Χοιρινό με πράσο σέλινο για τρεις μέρες.
Έτσι πέρασε η μέρα μέχρι το μεσημέρι, παρέα με λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό,
με την παρακολούθηση του μαγειρέματος, σιγά σιγά και ενημέρωση των σελίδων
μου και γράψιμο τραγουδιών και μουσικής από τα διάφορα μουσικά μπλογκ.
Σήμερα δεν βγήκα για βόλτα, παρά μόνο για λίγα ψώνια πρωινά για το σπίτι.
Φαγητό μεσημεριανό, παρέα με δυο ποτηράκια κρασί κατά τις 2 και μετά
ξεκούραση και λίγο μεσημεριανό ύπνο παρέα με την δροσιά της μέρας.
Έξη η ώρα και σηκώθηκα να αποχαιρετήσω την μέρα, σε λίγο φεύγει ο ήλιος
και η μέρα, πηγαίνουν στο άλλο ημισφαίριο που τους περιμένουν. Έριξα και μια
ματιά στον Κίτσο τον λεβέντη και κάθισα να γράψω λίγα λόγια για τα σημερινά
παρέα με λίγες γουλιές καφέ που είχαν απομείνει από το πρωί στην κούπα του καφέ.
Επτά η ώρα και σκοτάδι, έφυγε η μέρα, αύριο πάλι ξημερώνει μια καινούργια
μέρα, Κυριακή, δροσερή και Φθινοπωρινή. Το βράδυ λίγο μετά τις 8 βγήκα μια
βόλτα εδώ κοντά, με προσοχή. Πήγα μέχρι τα αδέλφια μου που μένουν εδώ πολύ
κοντά μου για να τους δω και να περπατήσω λιγάκι σιγά σιγά και προσεκτικά.
Γύρισα στο σπίτι κατά τις 10 και με συντροφιά ένα ποτήρι κρύο καφέ Ντε καφεϊνέ
κάθισα να ενημερώσω τις σελίδες μου και να γράψω λίγα λόγια για τη σελίδα μου
τα καθημερινά. Έτσι πέρασε και η σημερινή βραδιά, με ησυχία και υπομονή.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα.... Κυριακή
Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment