Saturday, October 20, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Όσο περνούν οι μέρες αργεί να ξημερώσει, μίκρυνε η μέρα αρκετά, το βλέπω
καθημερινά, γιατί πάντα ξυπνάω νωρίς τα πρωινά. Επτά η ώρα και ακόμα είναι
σκοτάδι. Μόλις σηκωθώ ανάβω τα φώτα για να μπορέσω να κυκλοφορώ.
Ρίχνω αρκετό νερό στο πρόσωπο και πλένω τα δόντια μου και ετοιμάζω τον
καφέ μου τον πρωινό, μέτριο Ελληνικό σε μπακιρένιο μπρίκι. Μετά το φτιάξιμο
του καφέ, πρώτη γουλιά και ένα ποτήρι δροσερό νερό από την βρύση. Και αρχίζει
η μέρα η σημερινή όπως καθημερινά κάθε πρωί. Το καναρίνι το περιποιούμαι μετά
τις οκτώ που έχει ξημερώσει. Γιατί και αυτό περιμένει να ξημερώσει.
Μετά τις οκτώ, πήρα τα χάπια τα πρωινά, έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα κουλουράκι
για πρωινό με ένα ποτήρι κρύο γάλα. Καθάρισα, όπως κάθε πρωινό, το κλουβί του
καναρινιού, του Κίτσου του λεβέντη και του τακτοποίησα την τροφή του την
καθημερινή, φρέσκο μπρόκολο, ένα κλαρί, που του αρέσει και δυο φύλλα τρυφερά
μαρουλιού και πήρε μπρος η σημερινή μέρα. Έξω μπονάτσα με δροσιά και καθαρό
τον Αττικό ουρανό. Αυτό είδα που βγήκα στις βεράντες μου για να τις ταχτοποιήσω.
Σήμερα κλάδεψα και τους βασιλικούς και τους δυόσμους που έχω στις γλάστρες.
Φθινόπωρο πια και πλησιάζει χειμώνας, του χρόνου την άνοιξη ξανά δυόσμους και
βασιλικούς. Πάντως έχω ξεράνει αρκετά για το φαγητό και δυόσμο και βασιλικό.
Ενημέρωση των σελίδων μου, λίγο μετά τις εννιά, και φτιάξιμο των φωτογραφιών
που έβγαλα χθες πηγαίνοντας βόλτα προς την πλατεία και στην πλατεία.
Άκουσα και έγραψα και μουσική από τα μουσικά μπλογκς και η ώρα πήγε μια
ανάσα από τις 12. Βγήκα φορώντας καλοκαιρινά και γυαλιά του ήλιου, γιατί έξω
έχει ηλιοφάνεια και αρκετή ζέστη. Πετάχτηκα μέχρι του Σκλαβενίτη που είναι
κοντά μου, από πεζοδρόμιο μεριά και ψώνισα μερικά που ήθελα για το σπίτι,
σχετικά με την διατροφή. Πήρα και δυο πακέτα φρέσκες σαλάτες του Μπάρμπα
Στάθη και γύρισα σπίτι για να τακτοποιήσω αυτά που είχα αγοράσει, πριν βγω
για την βόλτα μου μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και στην πλατεία.
Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή, μέσα στα χρώματα του μπλε του ουρανού και
του Φθινόπωρου. Κάθισα και λίγο στην πλατεία, παρέα με την μουσική και τα
τραγούδια από το Mp3 μου. Ήταν πολύ ωραία, ανάμεσα στην ομορφιά της φύσης
και στις παιδικές φωνές και παρουσίες που προσπαθούν να γνωρίσουν τη ζωή.
Κατά τις μία έφυγα σιγά, σιγά, έκανα το γύρω της πλατείας που ήταν γεμάτη από
κόσμο και από πεζοδρόμιο μεριά γύρισα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Πατατάτο με σαλάτα, ανθότυρο, φρέσκο ψωμάκι και ένα ποτηράκι κρασάκι.
Λίγη ξεκούραση και ύπνος μεσημεριανός και έφτασα μέχρι λίγο πριν νυχτώσει.
Έξη η ώρα και ο ήλιος πάει προς τη δύση και η μέρα φεύγει σιγά, σιγά προς το
άλλο ημισφαίριο που σε λίγο ο ήλιος θα ανατείλει. Όμορφη η σημερινή βραδιά
και με αρκετή δροσιά, φθινοπωρινή, με καθαρό τον Αττικό ουρανό. Βγήκα μια
βόλτα εδώ τριγύρω, νωρίς, λίγο πριν της εννιά και γύρισα νωρίς στο σπίτι για
να συνεχίσω αυτή την όμορφη Φθινοπωρινή βραδιά. Ενημέρωσα τις σελίδες μου,
έγραψα τα τελευταία λόγια της βραδιάς για την σελίδα μου τα καθημερινά για
να τα μεταφέρω μετά, άκουσα και έγραψα μουσική και έφτιαξα τις φωτογραφίες
που έβγαλα χθες, εδώ στη Νέα Σμύρνη. Και αύριο μέρα είναι....
Σε λίγο ξημερώνει μια καινούργια μέρα.
Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment