Friday, September 21, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Δροσιά, καθαρός ουρανός και Φθινοπωρινός και σήμερα, το καλοκαίρι
έμεινε πίσω, του χρόνου πάλι. Η ομορφιά του Φθινόπωρου μας κρατά
συντροφιά καθημερινά, αυτά είναι τα “καλά Νέα”. Όλο για πρόοδο ακούω,
αλλά καμιά πρόοδο δεν βλέπω, παρά μόνο λόγια, μπορεί και πρέπει.
Αποφάσεις για την πρόοδο της χώρας, καμιά, δεν. Μέχρι που θα πάει
τελικά αυτό, μέχρι που θα μας φτάσει ? Αυτά είναι τα “άσχημα Νέα”.
Ευτυχώς που εγώ είμαι καλά και σίγουρα θα κοιμάμαι ήσυχος και θα
ξυπνάω ξεκούραστος κάθε πρωινό. Γιατί ? Γιατί οι εξετάσεις, οι αξονικές
δεν έδειξαν τίποτα το ανησυχητικό ένα χρόνο μετά την εγχείρηση στον
λάρυγγα λόγω καρκίνου. Όλα είναι μια χαρά μου είπε ο Χάρης ο γιατρός
μου που με χειρούργησε εχθές που πήγα για να με δει και να δει τα
αποτελέσματα των εξετάσεων. Σε ένα χρόνο, μου είπε καπετάνιε, θα σε
ξαναδώ....αυτά είναι τα “καλά Νέα”. Πως να μην κοιμάμαι τώρα ήσυχος.
Η χθεσινή βραδινή βόλτα προς την πλατεία ήταν η καλύτερη, η πιο όμορφη
βραδιά, πραγματική φθινοπωρινή, με καθαρό ουρανό και όμορφο
μισοφέγγαρο. Η πλατεία ήσυχη με κόσμο λιγοστό παρ όλο που η βραδιά
ήταν μοναδική. Χθες ήταν κλειστό και το θερινό το σινεμά το Φιλίπ, τώρα
γιατί δεν ξέρω το γιατί, μήπως γιατί είναι Δημοτικό το Σινεμά, ίσως.
Έπαιζε και ο Παναθηναϊκός την ώρα της βόλτας μου και όταν γύρισα στο
σπίτι λίγο πριν τα μεσάνυχτα είδα ότι έχασε από την Μάριμπορ με 3-0.
Μόνο ομάδα δεν έχουμε φέτος, αυτά είναι από τα Άσχημα Νέα.
Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, έχει και Τραμ και Μετρό και ΗΣΑΠ και είναι
μια μέρα καθαρόαιμη Φθινοπωρινή με δροσιά και καθαρό ουρανό.
Πριν από λίγο πήγα να πάρω ψωμί φρέσκο για να έχω στο μεσημεριανό
φαγητό και ένα πεπόνι και ένα τσαμπί σταφύλια για να τα έχω το βράδυ
που τα τρώω παρέα με ένα κυπελλάκι γιαούρτι.
Καλημέρα και καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment