Thursday, September 20, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, δροσερή και ήσυχη, το πρωί ξύπνησα χωρίς
κέφι και όρεξη γιατί δεν κοιμήθηκα το βράδυ καλά, το μυαλό μου και
η σκέψη μου ήταν στην άλλη μέρα, αν θα υπήρχαν καλά νέα.
Η μέρα άρχισε, σήμερα, με ξύρισμα πρωινό για να αισθανθώ καλύτερα
και ρίχνοντας αρκετό νερό δροσερό στο πρόσωπό μου. Έφτιαξα τον καφέ
μου τον Ελληνικό,για να πιω, σκέτο, σε μεγάλη κούπα και κάθισα για να
γράψω λίγα λόγια πρωινά στη σελίδα μου στο κομπιούτερ μου και να
διαβάσω στα γρήγορα τα νέα της ημέρας, να δω αν υπάρχουν καλά νέα.
Καλά νέα δεν υπάρχουν, τα φαρμακεία της Αττικής δεν θα δίνουν φάρμακα
μέχρι το τέλος του μήνα και Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ έχουν 24ωρη απεργία.
Πως να ξυπνήσεις ξεκούραστα όταν σε κυνηγάνε τα άσχημα νέα. Σε λίγο
πάω σιγά , σιγά μέχρι την πλατεία από το πεζοδρόμιο που έχει δροσιά και
σκιά να κάνω τις δουλειές μου τις σημερινές, το απόγευμα θα πάω στο
γιατρό μου που έχω ραντεβού, με ταξί, για να δει τις εξετάσεις μου από τις
αξονικές που μου είχε πει να κάνω και έχει συνέχεια η μέρα η σημερινή.
Μπορεί στο δρόμο να συναντήσω και καλά νέα, πάντα υπάρχουν.....
Η κίνηση είναι αρκετή στους δρόμους λόγω του ότι δεν λειτουργεί το
τραμ λόγω απεργίας, ακόμη και στα πεζοδρόμια έχει κόσμο, ενώ
η πλατεία είναι σχεδόν άδεια τα καφέ έχουν πολύ λίγο κόσμο, ενώ τα
καταστήματα είναι άδεια από πελάτες, δεν υπάρχουν λεφτά, θα περάσουμε
με τα περσινά μου έλεγε χθες ο αδερφός μου που είχα πάει σπίτι του για
καφέ και να δούμε ποδόσφαιρο, το παιχνίδι Τσέλσι – Γιουβέντους 2-2
Καλή συνέχεια......

No comments:

Post a Comment