Saturday, September 15, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....


Σάββατο σήμερα με δροσιά και συννεφιά, αρκετές μέρες έχω να βάλω και
το κλιματιστικό, αυτό σκεπτόμουν σήμερα που έκανα τα ψώνια μου για
το ΣαββατοΚύριακο. Η κίνηση πάντως, παντού, ήταν μικρή. Στα περισσότερα
μαγαζιά δεν μπαίνει πελάτης και πολλά έχουν κλείσει μόλις μπήκε το
Φθινόπωρο, αυτή είναι η αλήθεια. Ο κόσμος μαζεύτηκε και μαζεύεται και
άλλο, δεν έχει ο πολύς ο κόσμος λεφτά και ψάχνει για κάποια δουλειά έστω
και περιστασιακή για τα προς το ζην.
Δύσκολα τα πράγματα, εκεί που τα έχουν φτάσει, από δω και πέρα, όλοι
αυτό μου λένε. Κανείς δεν ξέρει τελικά τι θα γίνει. Εγώ προσωπικά έχω ζήσει
και σε πιο άσχημες καταστάσεις, σε πολύ άσχημα χρόνια και τελικά τα κατάφερα
να επιζήσω και εγώ και η οικογένειά μου. Ψωμί με το δελτίο, για να χορτάσω την
πείνα μου. Βέβαια είχαμε και το χωριό του μπαμπά μου, που πήγαμε στον παππού
και την γιαγιά τα δύσκολα χρόνια και σωθήκαμε. Και τώρα όλα θα τα ξεπεράσουμε
και ας ξαναρχίσουν οι νεότερες γενιές από την αρχή όπως αρχίσαμε και εμείς.
Χθες Παρασκευή και σήμερα Σαββατόβραδο, ήταν γεμάτη η πλατεία, παρ όλο που
μαύρισε ο ουρανός και ετοιμάζεται να βρέξει και εδώ. Πολλά νέα παιδιά αγόρια
και κορίτσια, με ένα μπουκάλι νερό, η ένα κυπελλάκι παγωτό, η γιαούρτη
παγωμένο με φρούτα στο χέρι κάθονταν στα σκαλάκια, στα παγκάκια, η στα
μπεζούλια, ενώ άλλα μαζί με την παρέα τους έκαναν σουλάτσο πάνω κάτω.
Ορισμένοι, αρκετοί μπορώ να πω, περίμεναν στην ουρά για να πάρουν γύρο
σουβλάκι η κεμπάπ από του Σάββα που είναι στην αρχή της πλατείας απέναντι
από την στάση του Τραμ. Βλέπεις τα σχολεία άρχισαν, αλλά δεν άρχισαν τα
μαθήματα γιατί τα σχολεία είναι κλειστά. Δάσκαλοι και καθηγητές κάνουν
σουλάτσο, μαζί με τους γιατρούς και τους φαρμακοποιούς και ακολουθούν
οι ένστολοι, οι συνδικαλιστές, οι δικαστές και οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι.
Οι μόνοι που δεν κάνουμε σουλάτσο είμαστε εμείς οι συνταξιούχοι του
ιδιωτικού τομέα που έχουμε μείνει χωρίς λεφτά....ευτυχώς που έχει δροσιά.
Καλή συνέχεια

No comments:

Post a Comment