Wednesday, September 12, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....


Δεν πάει άλλο....τίποτα δεν πάει καλά, τίποτα δεν λειτουργεί σωστά.
Πριν λίγο έφυγα από τον γιατρό μου, τον παθολόγο, χωρίς να μου έχει
δώσει το παραπεμπτικό για τις εξετάσεις που πρέπει να κάνω για αξονικές
Θώρακος και Τραχήλου για να δούμε αν βρίσκεται καρκίνος στον λάρυγγα
μετά την τραχειοτομή που έχει περάσει ένας χρόνος. Γιατί δεν μου έδωσε
το παραπεμπτικό, απλά δεν δούλευε το ηλεκτρονικό σύστημα για να μου
γράψει το παραπεμπτικό. Κατά τα άλλα όλα καλά, έτσι λέει η κυβέρνηση.
Και εγώ σκέπτομαι γιατί δεν κοιμάμαι ήσυχος και ξυπνάω κουρασμένος.
Απλά μας κοροϊδεύουν, όλο λόγια και συσκέψεις των τριών πολιτικών
αρχηγών και αποτέλεσμα κανένα, αποφάσεις καμιά. Έτσι θα σώσουμε
την Ελλάδα από την φτώχεια και την χρεοκοπία. Δεν είναι για γέλια η χώρα
αυτή την ώρα, αποφάσεις χρειάζονται για ανάπτυξη και πρόοδο.
Αυτές τις αποφάσεις περιμένουμε όλοι για να μπούμε στον δρόμο της
ανάπτυξης και τις προόδου. Το μόνο καλό αυτές τις μέρες είναι οι δροσιές
του Σεπτέμβρη και κυρίως σήμερα, τώρα μπορείς να κάνεις τις δουλειές
σου και τις βόλτες σου χωρίς να ιδρώνεις και να ξαπλώνεις τα μεσημέρια
χωρίς να βάζεις το κλιματιστικό. Μεσημέρι και σήμερα έχω φασολάκια
φρέσκα, με φρέσκια ντομάτα, παρέα με φρέσκο ψωμί, φέτα και κρύο
κρασάκι. Χθες το βράδυ, όχι αργά, η πλατεία ήταν σχεδόν άδεια. Έτσι
την βρήκα στην βραδινή μου βόλτα. Ο κόσμος μαζεύεται σιγά σιγά, δεν
βγαίνει πια, δεν υπάρχουν λεφτά, παρά μόνο περικοπές, λιτότητα και
ανεργία. Φθινόπωρο και θα αρχίσει το κλείσιμο πολλών μαγαζιών και
θα αυξηθεί η ανεργία. Δύσκολα τα πράγματα μέχρι το τέλος του χρόνου,
αν φτάσουμε μέχρι εκεί.....Τίποτα δεν είναι σωστό σε αυτό τον τόπο.
Καλή συνέχεια

No comments:

Post a Comment