Thursday, September 27, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Σήμερα είναι μια άλλη μέρα Φθινοπωρινή, αλλά λίγο πιο ζεστή από τις άλλες
μέρες ,τις προηγούμενες. Σήμερα έχω όλες τις πόρτες ανοιχτές για να κάνει
ρεύμα και να έρχεται λίγος αέρας μέσα στο σπίτι. Προσοχή όμως να μην
κάθεσαι ανάμεσα στις ανοιχτές πόρτες και στο ρεύμα. Μετά τον πρωινό καφέ
έβαλα και πλυντήριο για πλύσιμο των ρούχων μου, περίπου 2 ώρες θα πάει το
πλύσιμο για αυτό κάθισα να γράψω λίγα λόγια στη σελίδα μου την καθημερινή.
Σήμερα δεν έχω και μαγείρεμα μέχρι την Κυριακή, έχω φαΐ, μακαρονάδα με κιμά
με παρμεζάνα μπόλικη, σαλάτα, συνοδεία ανθότυρου και μπίρας κρύας γιατί έχει
και σήμερα ζέστη. Χθες το βράδυ πήγα βόλτα προς την πλατεία, λιγάκι αργά,
χωρίς ζακέτα έστω και στο χέρι γιατί έκανε ζέστη αρκετή. Ήταν όμορφη η βραδιά
με καθαρό ουρανό και φεγγαράδα, την Κυριακή έχει Πανσέληνο. Δεν είχε μεγάλη
κίνηση στα πεζοδρόμια από και προς την πλατεία, ούτε και η πλατεία. Τα καφέ με
κόσμο λιγοστό, αλλά με όμορφες φα τσούλες και φωνές. Τα τραμ ανεβοκατέβαιναν
σχεδόν άδεια, με κόσμο λιγοστό, ήταν βέβαια λίγο αργά μετά τις 11 το βράδυ.
Γύρισα στο σπίτι μεσάνυχτα και κάτι, ήταν πράγματι μια καλή βραδιά και γενικά
μια “Καλή Μέρα”. Τώρα γράφω λίγες γραμμές στη σελίδα μου ακούγοντας το
πλυντήριο να δουλεύει και πίνοντας γουλιά γουλιά τον καφέ μου τον Ελληνικό.
Είναι ένα καλό πρωινό. Οι γλάστρες μου δεν θέλουν πότισμα, γιατί τις πότισα
χθες βράδυ πριν κοιμηθώ, σε λίγο θα βγω στα γρήγορα για να πάω να πάρω
λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Καλή συνέχεια
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment