Tuesday, September 25, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Μια άλλη μέρα σήμερα, Δευτέρα, αρχή της καινούργιας ημέρας. Καλά
ξεκίνησε η καινούργια μέρα, με δροσιά και λιακάδα Φθινοπωρινή.
Χθες για πρώτη βραδιά σκεπάστηκα σεντόνι ελαφρύ γιατί είχε δροσιά
αρκετή στο υπνοδωμάτιό μου. Καλά κοιμήθηκα γιατί έλειπε το κυνηγητό
από την εξουσία, την Τρόικα και τον Γιάννη τον Στουρνάρα. Σχετικά
ξεκούραστος ξύπνησα σήμερα το πρωί και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό
με κέφι, συνοδεία ένα ποτήρι κρύο νερό. Πρωινό πότισμα τα λουλούδια μου
στις γλάστρες, που έχω στις βεράντες και μου κρατούν συντροφιά όλη την
χρονιά και ομορφαίνουν την ζωή μου και του σπιτιού. Φαγητό έχω από χθες
και μια μερίδα ακόμα για αύριο, με φρέσκο ψωμί, σαλάτα, τυρί, συνοδεία από
ένα κουτάκι κρύα μπίρα. Σήμερα καλά πέρασε η ημέρα μέχρι το μεσημεράκι
που γύρισα για φαγητό γύρω στις δυο στο σπίτι. Στην πλατεία πολύ λίγος
κόσμος, τουλάχιστον γύρω στο μεσημέρι που πέρασα μια βόλτα για να δω
τι γίνεται και να πάρω κάτι που χρειαζόμουν, λίγες ντομάτες πήρα από τον
μανάβη που είναι σε μια γωνιά λίγο πριν την πλατεία με το καρότσι του.
Μεσημεριανό φαγητό και μετά μεσημεριανή ξεκούραση και λίγος ύπνος
μέχρι τις έξη το απόγευμα που σηκώνουμε για να πιω τα απογευματινά μου
χάπια. Βλέπεις έχω και τα χάπια μου που παίρνω, πρωί, μεσημέρι και βράδυ
καθημερινά χωρίς διακοπές και αλλαγές και σε συγκεκριμένες ώρες.
Το βράδυ λίγο μετά τις δέκα πήγα την βόλτα μου την βραδινή μέχρι την
πλατεία περπατώντας σιγά, σιγά από το πεζοδρόμιο και ακούγοντας μουσική
από το Mp3 που είναι η παρέα μου τις ώρες τις μοναχικές. Λίγο κόσμο στην
πλατεία, Δευτέρα βράδυ σήμερα, μέχρι και ο Σάββας δεν είχε δουλειά
σχεδόν καθόλου, τα καφέ και τα μπαράκια σχεδόν άδεια, ακόμα και τα Τραμ
πηγαινοέρχονταν σχεδόν άδεια μεταξύ 10 και 12 που γύρισα στο σπίτι.
Έτσι τέλειωσε και αυτή η ημέρα, καλά μπορώ να πω και τώρα ετοιμάζω
να μεταφέρω αυτά που γράφω στην σελίδα μου του Σήμερα και του Αύριο.
Αύριο πάλι, γιατί το αύριο ξεκίνησε πριν λίγο....
Καλό ύπνο και καλό ξημέρωμα, σε λίγο θα ξημερώσει μια άλλη μέρα.

No comments:

Post a Comment