Friday, September 7, 2012

Η Αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο......



Η ζωή τραβά την ανηφόρα για αυτό πάντα ξυπνάω κουρασμένος, γιατί
ακόμα και στον ύπνο μου και στα όνειρά μου δεν μπορώ να ανεβώ αυτή
την ανηφοριά της ζωής. Πάντως προσπαθώ να ανεβώ την ανηφόρα μήπως
και μπορέσω και κοιμηθώ και ξυπνήσω ξεκούραστος. Πάντως έχω χάσει
τον ύπνο μου και το κέφι μου, το μόνο που μου έμεινε είναι το χαμόγελο,
κάτι είναι και αυτό. Σήμερα δεν έχει πολύ ζέστη, όπως και χθες. Την νύχτα
που μας πέρασε κοιμήθηκα χωρίς να βάλω το κλιματιστικό, είχε δροσίσει
πριν κοιμηθώ λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Κάθε βράδυ πέφτω για ύπνο πάντα
τουλάχιστον μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα, τώρα βέβαια βλέπω και τους
Παραολυμπιακούς από το Λονδίνο κάθε βράδυ. Είναι η ώρα που θαυμάζω
την ομορφιά της ζωής, την δύναμη της θέλησης για ζωή. Είναι πολύ
σπουδαίο αυτό. Η δύναμη της θέλησης είναι το ζητούμενο.
Σήμερα είχα και μαγείρεμα, αγαπημένο φαγητό. Γαύρους με λάδι και
ρίγανη με ντομάτα φρέσκια. Έφτιαξα και για μεζέ Γαύρους Μαρινάτους.
Καλά ήταν σήμερα, δεν παραπονιέμαι. Έχει και δροσιά.
Σε λίγο πάω για τα νέα των δυο, καλό μεσημέρι.

No comments:

Post a Comment