Friday, September 28, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....


Καλά πέρασε σήμερα η ημέρα, ήταν μια καλή μέρα, χωρίς προβλήματα.
Μόνο που έκανε αρκετή ζέστη για τέλος του Σεπτέμβρη και που θα συνεχιστεί
ακόμα για μερικές ημέρες. Σε δυο μέρες μπαίνει ο Οκτώβρης και για τα καλά
το Φθινόπωρο, φέρνοντας μαζί του και τις πρώτες ψύχρες και βροχές.
Λίγο πριν της 10 βγήκα σήμερα για την βραδινή μου βόλτα και να απολαύσω
την όμορφη φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Ο καιρός ζεστός αρκετά για τέτοια
ώρα, με αρκετό κόσμο να βολτάρει στην πλατεία η να κάθεται με την παρέα του
σε κάποιο από τα καφέ που είναι και από τις δυο μεριές της πολύ όμορφης
πλατείας της Νέας Σμύρνης. Τα Τραμ περνούν χωρίς πολλούς επιβάτες αυτή
την ώρα πηγαίνοντας προς Σύνταγμα και προς παραλία, σταματώντας σε κάθε
στάση που είναι η μια κοντά στην άλλη, είναι εξυπηρέτηση μεγάλη το Τραμ.
Η ώρα πήγε λίγο πριν τα μεσάνυχτα, ώρα να επιστρέψω σπίτι από την βόλτα
μου στην πλατεία, με αργό περπάτημα, περπατώντας στο φωτισμένο πεζοδρόμιο
μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας που μένω. Η επιστροφή έγινε μια χαρά, από
το πεζοδρόμιο που είναι παράλληλα στον κεντρικό δρόμο και των γραμμών του
Τραμ που περνούν κάθε 10 με 12 λεπτά. Ο δρόμος έχει αρκετή κίνηση από
αυτοκίνητα που γυρίζουν από την παραλία και εγώ επιστρέφω σπίτι ακούγοντας
μουσική από το Mp3 μου. Όλα καλά απόψε, πότισα και τα λουλούδια μου στις
γλάστρες και πίνοντας γουλιά γουλιά λίγο καφέ που είχε απομείνει στο ποτήρι
μου πριν βγω για την βραδινή βόλτα, γράφω λίγες γραμμές για να τις μεταφέρω
σε λίγο στη σελίδα μου. Σε λίγο αρχίζει η καινούργια μέρα που ίσως να μην είναι
καλύτερη από την σημερινή, γιατί μπορεί να ανακοινωθούν τα μέτρα από την
κυβέρνηση που δεν είναι τίποτα άλλο από περικοπές και λιτότητα.
Καλό ξημέρωμα.......

No comments:

Post a Comment