Saturday, September 29, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Σαββάτο σήμερα μάστορα και ας είναι και χίλιες ώρες, έτσι έλεγαν οι ναύτες
στον λοστρόμο, πριν χρόνια, στα γκαζάδικα τα ποντοπόρα που έκανα για όλα
μου τα χρόνια, από το 1963 έως το 2005 που πήρα σύνταξη. Και τώρα, να με
εδώ μετά τόσα χρόνια να γράφω στην σελίδα μου, καθημερινά, για το Σήμερα
και το Αύριο με χαμόγελο, κέφι και μεράκι. Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο
είναι ότι καλύτερο σ αυτή την ζωή, την μοναδική. Ξημέρωσε και σήμερα άλλη μια
μέρα του φθινόπωρου με την χαρακτηριστική δροσιά και ομορφιά της όμορφης
αυτής εποχής λίγο πριν την εποχή του Χειμώνα. Φθινόπωρο και σήμερα καλοκαιρινό,
άπνοια, με καθαρό ουρανό, ζέστη και σήμερα θα κάνει. Έχω ανοιχτά όλα στο σπίτι
από νωρίς το πρωί για να μπει η δροσιά η πρωινή. Μόλις πριν λίγο ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά και έφαγα λίγα κριτσίνια με δυο γουλιές γάλα φρέσκο και τώρα φτιάχνω
τον καφέ μου τον Ελληνικό στο μπακιρένιο μπρίκι για να τον έχω παρέα τώρα που
κάθισα μπροστά στο πληκτρολόγιο του κομπιούτερ για να γράψω στην σελίδα μου
και να αρχίσω την ενημέρωση μου από την σημερινή επικαιρότητα.
Καλά ξύπνησα σήμερα, σχεδόν ξεκούραστος. Δεν με κυνηγούσαν στον ύπνο μου
οι πολιτικοί αρχηγοί και ο Στουρνάρας, γιατί τώρα με κυνηγούν στο ξύπνιο μου
μαζί από κοντά και ο Αλέξης ο Τσίπρας. Υπάρχουν και Καλά Νέα, ο κόσμος
προσπαθεί με υπομονή να τα καταφέρει, έτσι κάνω και εγώ, προσπαθώ με υπομονή
και επιμονή να τα καταφέρνω και να ξεπερνώ τα προβλήματα που παρουσιάζονται.
Λέω λίγο αργότερα κατά τις 11 να πάω μέχρι το Φάληρο, μια βόλτα, για Φωτογραφίες
βλέπω ότι είναι πολύ όμορφη η ημέρα και σήμερα.....
Καλά ξεκίνησε η σημερινή ημέρα

No comments:

Post a Comment