Sunday, September 2, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Δροσιά έχει σήμερα όπως και χθες νωρίς το πρωί και το απόγευμα.
Κυριακή, πρώτη Κυριακή του Σεπτέμβρη και το Φθινόπωρο έρχεται
σιγά αλλά σταθερά με καλοκαιρίες και αρκετή ζέστη ακόμα. Είναι ο μήνας
μου που πήγαινα πάντα διακοπές λίγο μετά της Παναγίας και έμενα σχεδόν
πάντα μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη. Οι καλύτεροι μου μήνες για διακοπές
Απρίλης, Μάης και Σεπτέμβρης, ομορφιά μοναδική και ησυχία.
Φέτος δεν έκανα διακοπές λόγω προβλήματος στην υγεία μου, του χρόνου
μπορεί, για λίγες ημέρες, αν όλα πάνε καλά, για να αλλάξω παραστάσεις.
Η αλλαγή πορείας στο πλοίο που λέγεται Ζωή, η αλλαγή παραστάσεων και
περιβάλλοντος είναι τα ζητούμενα για να ξυπνάω κάθε πρωί και να σηκώνομαι
από το κρεββάτι ξεκούραστος και όχι κουρασμένος όπως μου συμβαίνει τώρα.
Ο κόσμος άρχισε να γυρίζει σιγά και σταθερά στη μεγάλη πολιτεία από τις
διακοπές του έστω και ολιγοήμερες. Η κίνηση στους δρόμους και στα
πεζοδρόμια μας δείχνει την πραγματικότητα του σήμερα και του αύριο. Άρχισε
και το ποδόσφαιρο, δείγμα πως το καλοκαίρι φεύγει σιγά, σιγά. Οι Παρά
Ολυμπιακοί Αγώνες, Λονδίνο 2012, κοντεύουν να τελειώσουν. Πάντως σήμερα
είναι μια καλή και ήσυχη Κυριακή με τα δύσκολα να έρχονται σιγά, σιγά από
το βάθος του τούνελ της οικονομίας και το Μέγαρο Μαξίμου. Ο κόσμος είναι
πάντως ανήσυχος και μαζί και εγώ. Έχω χάσει και το κέφι μου και το χιούμορ
μου, σίγουρα θα αρχίσω να σηκώνομαι από το κρεββάτι κουρασμένος και
βαριεστημένος. Αύριο αρχίζει η πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη και εγώ εδώ
στην μεγάλη πόλη προσπαθώ να ισορροπήσω.....Πάντως προσπαθώ
Καλή συνέχεια στο Σήμερα και το Αύριο

No comments:

Post a Comment