Sunday, September 30, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Σαββάτο απόγευμα στο σπίτι, πίνω τον απογευματινό καφέ μου μόλις
σηκώθηκα από το κρεββάτι διακόπτοντας την μεσημεριανή μου ξεκούραση.
Έξη η ώρα, η ώρα για τα απογευματινά μου χάπια συνοδεία ένα ποτήρι κρύο
νερό και μετά παρέα με μερικές γουλιές από τον απογευματινό καφέ μου
ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και ρίχνω μια ματιά στην
επικαιρότητα της σημερινής πραγματικότητας. Ζέστη έχει γιατί σηκώθηκα
ιδρωμένος από το κρεββάτι και άλλαξα αμέσως για να μην κρυώσω. Πάντως
ο ήλιος πάει προς την δύση και σε λίγο θα αρχίσει να δροσίζει.
Μίκρυνε η ημέρα αισθητά, έρχεται ο Οκτώβρης της αλλαγής της ώρας και
μπαίνουμε πια στο χειμερινό ωράριο με το ακριβό πετρέλαιο θέρμανσης.
Όλοι με ρωτάνε τι θα κάνουμε τον χειμώνα με την θέρμανση στην πολυκατοικία
που μένω στο ενοίκιο. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ανάβουμε
το καλοριφέρ τις μισές ώρες που το ανάβαμε πέρυσι και να σκεπαζόμαστε τα
βράδια με πιο χοντρό πάπλωμα. Δεν υπάρχουν λεφτά για παρ απάνω. Και η ζωή
συνεχίζεται και θα συνεχίζεται μέχρι το τέλος, όσο μακριά και αν είναι αυτό
το τέλος. Υπομονή χρειάζεται και προσπάθεια και θα τα καταφέρουμε.
Γελάω τώρα γράφοντας αυτές μου τις σκέψεις στη σελίδα μου την καθημερινή.
Έχει μεγάλη πλάκα η ζωή, έχει το δικό της χιούμορ. Δεν είναι εύκολο να αλλάξεις
όλα αυτά όπως τα έχεις κάνει, τα έχεις μάθει και συνηθίσει τόσα χρόνια.
Καιρός λοιπόν είναι να αλλάξεις τρόπο ζωής και όχι χαρακτήρα. Χωρίς πλάκα
και χιούμορ δεν είναι όμορφη η ζωή, είναι χωρίς γεύση, χωρίς αλάτι και πιπέρι.
Βραδιάζει όσο περνάνε οι μέρες και πιο μπροστά, αύριο έχει και Πανσέληνο
με το φεγγάρι, όπως και σήμερα να λάμπει στον όμορφο καθαρό Αττικό ουρανό.
Πάντως είναι ζεστή η βραδιά και σήμερα και έτσι ξεκίνησα σιγά, σιγά από το
πεζοδρόμιο μεριά την βραδινή μου βόλτα προς την πλατεία. Σαββατόβραδο
σήμερα και πολύ κοσμία στην πλατεία, όλα είναι γεμάτα καφέ και ζαχαροπλαστεία
στην Ομήρου ακριβώς από κάτω έχει ησυχία και όχι πολύ κοσμία. Πάντως, όμορφη
είναι πάντα η βραδινή βόλτα στην πλατεία. Σιγά σιγά αρχίζει και δροσίζει, πλησιάζει
η ώρα για μεσάνυχτα και σηκώνομαι για να αρχίσω την επιστροφή προς το σπίτι
από πεζοδρόμιο μεριά ακούγοντας μουσική από το Mp3 μου. Επιστροφή σπίτι και με
παρέα λίγο κρύο καφέ, Ντε καφεϊνέ, συμπληρώνω λίγα λόγια για να τα μεταφέρω
στη σελίδα του Σήμερα και του Αύριο. Καλά ήταν σήμερα, μια καλή μέρα....
Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Κυριακή, η τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη
Καλό πρωινό.....Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment