Sunday, September 9, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Κυριακή σήμερα με την πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη. Σχεδόν καλά
σήμερα το πρωί, στις επτά, άνοιξα τα μάτια μου, έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στα πρόσωπό μου όπως κάθε πρωινό και πήγα και έφτιαξα
τον καφέ μου τον πρωινό, διπλό Ελληνικό μέτριο για να πάρω μπρος μαζί
με την καινούργια μέρα. Διάβασα τους τίτλους των εφημερίδων στο
Ίντερνετ για την πρωινή μου ενημέρωση και κάθισα να γράψω λίγα λόγια
για την χθεσινή και την σημερινή μου ημέρα. Δεν κάνω πίσω με τίποτα
στο δρόμο για την σωτηρία της χώρας. Έτσι είμαι και δεν αλλάζω λέει
ο Πρωθυπουργός. Εγώ τώρα πως να κοιμηθώ ήσυχος και όχι ανήσυχος,
για αυτό ξυπνάω κάθε πρωί κουρασμένος, ανήσυχος και απογοητευμένος.
Μακάρι να είναι σωστές οι αποφάσεις του Πρωθυπουργού και διάλεξε τον
σωστό δρόμο για την σωτηρία της χώρας από την χρεοκοπία....Μακάρι.
Πάντως εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να ξυπνάω ανήσυχος
και κουρασμένος κάθε πρωινό και να φτιάχνω τον καφέ μου τον πρωινό
βαριεστημένος. Χθες νωρίς το βραδάκι πήγα στην Ακρόπολη, έξω από το
Μουσείο της Ακρόπολης και στους γύρω δρόμους για φωτογραφικό
περίπατο μέχρι της εννιά η ώρα και πέρασα και από το Ηρώδειο, ήταν πολύ
όμορφα και είχε και σχετική δροσιά, κόσμος πολύς σε όλα τα καφέ και σε
όλους τους δρόμους της Παλιάς Αθήνας. Ήταν όμορφα, αυτή είναι
η αλήθεια. Γύρισα σπίτι πραγματικά ευχαριστημένος, ήταν όμορφη
η βόλτα αυτή στην πιο όμορφη γωνιά της Αθήνας μας....
Καλό πρωινό

No comments:

Post a Comment