Wednesday, September 26, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....


Καλά σηκώθηκα σήμερα και μάλιστα λίγο αργά, κατά τις εννιά και
ξύπνησα ξεκούραστος, παρ όλο που κοιμήθηκα αργά. Φαίνεται ότι δεν με
κυνηγούσαν τα μέτρα, ο Σαμαράς και ο Στουρνάρας. Οι άλλοι δυο πολιτικοί
αρχηγοί είχαν πάει για σουλάτσο. Πρωινός καφές σε μεγάλη κούπα μέχρι τις
12 και μαγείρεμα σιγά σιγά τον κιμά για την μεσημεριανή μακαρονάδα, επί
τριήμερο, μπορεί και τετραήμερο, με συνοδεία παρμεζάνας, φρέσκιας σαλάτας
και κρύας μπίρας γιατί σήμερα κάνει ζέστη Φθινοπωρινή όμως.
Καλά είναι σήμερα όλα και η μέρα καλύτερη, παρ όλο που έχει συλλαλητήρια
στο κέντρο της Αθήνας. Εδώ στη Νέα Σμύρνη είναι όμορφα και έχει ησυχία.
Στην πλατεία που ήμουν πριν λίγο ήταν όλα ήσυχα και όμορφα χωρίς πολυκοσμία.
Πέρασα και από τον Βασιλόπουλο και πήρα παρμεζάνα τριμμένη για την
μακαρονάδα μου και μια φρατζόλα ψωμί από του Βενέτη για το μεσημεριανό μου
φαγητό. Τώρα είμαι σπίτι και γράφω στη σελίδα μου τα πρωινά και σε λίγο
θα βράσω τα μακαρόνια που τα έχω έτοιμα και περιμένουν, Spaghettini no 3
για 5 λεπτά και όλα μια χαρά. Σήμερα είναι μια καλή μέρα τουλάχιστον μέχρι
τώρα λίγο πριν τις 2 η ώρα. Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment