Wednesday, September 26, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....




Τρίτη σήμερα, δεύτερη ημέρα της βδομάδας και όλα πήγαν καλά, χωρίς
προβλήματα. Ημέρα φθινοπωρινή, αυθεντική, με σχετική δροσιά και λιακάδα
πραγματική φθινοπωρινή. Καλά ξύπνησα το πρωί και μόλις έπλυνα τα
δόντια μου και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, πήρα μπρος και έκανα
τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό διπλό μέτριο σε μπακιρένιο μπρίκι.
Έτσι τον φτιάχνω τον καφέ μου χρόνια και χρόνια. Έτσι μ αρέσει.
Σήμερα δεν έχω να μαγειρέψω, αύριο έχει μαγείρεμα το πρόγραμμα της
ημέρας, Μακαρονάδα με κιμά για τριήμερο οπωσδήποτε, είναι από τα φαγητά
που μ αρέσουν. Πήρα και τα φάρμακά μου τα πρωινά, πριν πιο την πρώτη
γουλιά του καφέ. Τσιγάρο δεν κάνω γιατί δεν καπνίζω, τώρα, το έχω σταματήσει
εδώ και 7 χρόνια από το 2005 που μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην καρδιά.
Στεφανιαία νόσο την λέει ο γιατρός μου ο καρδιολόγος. Μου έχει βάλει
πλέγμα, Στεν, στην δεξιά αρτηρία της καρδιάς το 2005 και από τότε όλα καλά.
Απλά προσέχω την φαρμακευτική μου αγωγή και κάνω όταν πρέπει όλες τις
εξετάσεις που χρειάζονται προληπτικά, για πρόληψη και έτσι όλα πάνε καλά.
Αυτό ήταν ένα μικρό αφιέρωμα για την καρδία μου. Μετά την πρώτη γουλιά
του πρώτου καφέ τις ημέρας άνοιξα το κομπιούτερ μου και κάθισα για να
διαβάσω τα νέα, να δω την επικαιρότητα για ενημέρωση και να γράψω σε
μερικές από τις σελίδες που διατηρώ, πάντα κάθομαι μέχρι το μεσημέρι, μετά
κάνω όλες τις δουλειές που πρέπει εκτός και αν χρειάζεται να τις κάνω το
πρωί της κάθε ημέρας. Πετάχτηκα και μέχρι το φαρμακείο για να πάρω κάτι
που ήθελα, τα φτηνά φάρμακα, γιατί τα πληρώνω από την τσέπη μου και μου
είπαν, όταν ρώτησα, ότι από την Δευτέρα θα αρχίσουν να δίνουν τα φαρμακεία
της Αττικής με πίστωση τα φάρμακα, αυτό είναι Καλό Νέο.
Γύρω στο μεσημεράκι πηγαίνοντας για την πλατεία, την βόλτα μου την πρωινή,
πέρασα και από το κουρείο που είναι στο δρόμο μου για την πλατεία και έκανα
το κούρεμά μου με λούσιμο, 12 ευρω παρακαλώ. Όλα καλά μέχρι εδώ και
συνέχισα το περπάτημα από το πεζοδρόμιο προς την πλατεία. Κόσμος λιγοστός
στα πεζοδρόμια προς και από την πλατεία και στην πλατεία. Τα μαγαζιά σχεδόν
άδεια, τα εμπορικά και κάνουν και προσφορές όλα. Τα καφέ λίγο κόσμο αυτή την
ώρα την μεσημεριανή, μόνο ο Βενέτης είχε κόσμο αρκετό που ψώνιζε ψωμί
κυρίως και κάτι λίγα για μεσημεριανό φαγητό. Πήρα και εγώ λίγα τυροπιτάκια
που ήθελα για το μεσημέρι και σιγά, σιγά γύρισα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό και την μεσημεριανή ξεκούραση. Έτσι πέρασε σήμερα η ημέρα μέχρι
το απόγευμα στις 6 που σηκώθηκα μαχμουρλής από το κρεββάτι. Ήπια τον καφέ
μου τον απογευματινό. Τα χάπια μου τα απογευματινά και συμπλήρωσα όλες
τις ιστοσελίδες μου, έγραψα και μουσική έτσι για αλλαγή, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και έφυγα για την βραδινή μου βόλτα προς την πλατεία.
Η βραδιά μοναδική, άπνοια με καθαρό ουρανό και φεγγαράδα φθινοπωρινή
πέντε ημέρες πριν την πανσέληνο του Σεπτέμβρη. Λίγος κόσμος στην πλατεία
και στα καφέ, αλλά ήταν όμορφη η βραδιά μέχρι λίγο πριν τα μεσάνυχτα που
γύρισα στο σπίτι. Πότισα τα λουλούδια μου στις γλάστρες και συμπλήρωσα
λίγες λέξεις ακόμα στη σελίδα μου αυτή για να τα μεταφέρω όλα τα σημερινά
τώρα που πέρασε η βραδιά και άρχισε η επόμενη ημέρα.
Αύριο είναι μια άλλη ημέρα, ίσως όχι καλύτερη από την σημερινή......

No comments:

Post a Comment