Monday, September 10, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλά ήταν χθες η Κυριακάτικη βραδινή φωτογραφική βόλτα στην πιο
όμορφη γωνιά της Αθήνας και γιατί όχι της Ελλάδας και του κόσμου όλου.
Είναι αλήθεια ότι αρέσει αυτή η γωνιά σε όλους μας, σε όλους όσους
έρχονται στην Αθήνα από τον πλανήτη Γη για να γνωρίσουν την Ελλάδα
της ιστορίας και του πολιτισμού. Τουλάχιστον κοιμάμαι ήσυχος που έχουμε
στην πατρίδα μας, ακόμα, όμορφες γωνιές και μάλιστα πολλές. Τώρα μέχρι
πότε θα τις έχουμε αυτό δεν το ξέρω, δεν το ξέρει κανείς μας για αυτό είμαι
ανήσυχος και ξυπνάω κουρασμένος σχεδόν κάθε πρωινό.
Σήμερα δεν βγήκα το βραδάκι που η ώρα πλησιάζει τις επτά και έχει και
όμορφη δροσιά, γιατί έχω δουλειά και μέχρι να την αρχίσω, κάθισα για να
γράψω λίγα λόγια για το σήμερα, για το αύριο ποιος ξέρει αν θα υπάρξει
αύριο. Σήμερα έκανα πρωινά ψώνια, αρχή της βδομάδας, πρωί, πρωί και
μαγείρεμα, φασολάκια φρέσκα, με ντομάτα, παρέα με λίγα καρότα, με δυο
κολοκύθια και δυο πατάτες και από πάνω στο τέλος λίγο μαϊντανό φρέσκο.
Είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά τα πιο όμορφα και γευστικά. Τα τρώω
με ευχαρίστηση παρέα με φέτα και φρέσκο ψωμάκι συνοδεία κρύας μπίρας.
Έτσι πέρασε σχεδόν η μέρα μέχρι τις τρεις το μεσημέρι που ξάπλωσα λιγάκι
για την μεσημεριανή μου ξεκούραση. Τώρα γράφω για την αλήθεια του Σήμερα
και του Αύριο με την σκέψη μου στραμμένη στην Τρόικα, τις περικοπές στους
στους μισθούς και της συντάξεις, στις απολύσεις και στην ανεργία. Πως στα
αλήθεια να κλείσω τα μάτια μου ήσυχος και να ξυπνήσω το πρωί ξεκούραστος.
Είναι δυνατόν ? Όλο απολύσεις και λιτότητα θα με κυνηγούν στον ύπνο μου.
Καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment