Saturday, September 29, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....


Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, σχεδόν ίδια με χθες. Μας έπιασαν οι φθινοπωρινές
ζέστες και όχι οι φθινοπωρινές δροσιές και βροχές. Έξω έχει ζεστό αέρα σήμερα
από νωρίς το πρωί που βγήκα για να πάω στον γιατρό μου να μου γράψει τα
φάρμακα του μήνα. Είχε κόσμο όμως και έφυγα αμέσως και γύρισα σπίτι για να
συνεχίσω τις πρωινές δουλειές μου που είχα αρχίσει. Θα πάω για να να μου γράψει
τα φάρμακα ο γιατρός γύρω στις 12, δεν θα έχει κόσμο καθόλου. Μέχρι τις 12
έκανα όλες τις δουλειές που χρειάζεται το σπίτι και ενημέρωσα και ορισμένες
από τις σελίδες μου για να είναι εν τάξει. Φαΐ δεν χρειάζεται να φτιάξω έχω να
φάω μακαρονάδα με κιμά σήμερα και άλλες δυο μέρες, μέχρι την Κυριακή.
Μετά βλέπουμε, σίγουρα κάτι θα κάνω για να φάω από Δευτέρα πια.
Η κίνηση από το πρωί είναι μικρή με τα Τραμ να περνούν κάθε 10 λεπτά
προς Σύνταγμα και προς παραλία, Βούλα και Σ.Ε.Φ. 12 η ώρα στο γιατρό
για τα φάρμακα που πήγα δεν ήταν κανείς και τέλειωσα στα γρήγορα. Αυτό
είναι από τα Καλά Νέα. Τη Δευτέρα το πρωί πρέπει να πάω στο φαρμακείο.
Ελπίζω να αρχίσουν να δίνουν με πίστωση οι φαρμακοποιοί της Αττικής,
έτσι λένε οι πληροφορίες. Πετάχτηκα και μέχρι την τράπεζα την Εμπορική του
Παλαιού Φαλήρου, με το Τραμ, για να πάρω τη σύνταξή μου, γιατί σε κάνα δυο
μέρες, θα πρέπει να πληρώσω και το ενοίκιο μου και να έχω για να πληρώνω τις
υποχρεώσεις μου τον μήνα που έρχεται. Ο Οκτώβρης είναι μια ανάσα κοντά, σε
λίγο μετά την Πανσέληνο ξημερώνει Οκτώβρης, με δροσιές και βροχές.
Μεσημεριανό φαγητό μακαρόνια με κιμά, με αρκετή παρμεζάνα που μ αρέσει
σαλάτα και δυο ποτηράκια κόκκινο καλό κρασί. Μετά πάντα ακολουθεί λίγη
μεσημεριανή ξεκούραση με κάνα δυο ώρες μεσημεριανό ύπνο και μετά έγερση
στις 6 το απόγευμα για τα απογευματινά μου χάπια με ένα ποτήρι κρύο νερό.
Ο απογευματινός καφές με περιμένει να κάτσω στο κομπιούτερ για να γράψω
στις σελίδες μου και να διαβάσω στα γρήγορα την επικαιρότητα πίνοντας γουλιά
γουλιά τον καφέ μου από το ποτήρι. Στις οκτώ ενημέρωση από τα νέα στο ΜΕGA
και μετά έχω την βραδινή μου βόλτα, την νυχτερινή, συνήθως προς την πλατεία
η την παραλία που πάω με το Τραμ. Η βραδιά ήταν πολύ όμορφη και σήμερα με
λίγη σχετική δροσιά και φεγγαράδα μοναδική στον καθαρό Αττικό ουρανό.
Η πλατεία γεμάτη από κόσμο όλων των ηλικιών, αλλά κυρίως νεαρών, με όμορφες
φατσούλες και φωνούλες που κάθονταν στα καφέ η έφερναν βόλτα στην πλατεία
κρατώντας στο χέρι τους το κινητό τους και συζητώντας με την παρέα τους.
Παρασκευή βράδυ σήμερα και η πλατεία γεμάτη, όπως κάθε Παρασκευή βράδυ.
Τα τραμ κάθε 10 λεπτά σταματούν στη στάση της πλατείας και φέρνουν μα και
παίρνουν επιβάτες, επισκέπτες της πλατείας. Ήταν μια καλή βραδιά και σήμερα,
ώρα να επιστρέψω περπατώντας σιγά σιγά, στο πεζοδρόμιο, στο σπίτι.
Παρέα με τον υπόλοιπο βραδινό καφέ, Ντε καφεϊνέ, συμπληρώνω τα της
Παρασκευής για να τα μεταφέρω στη σελίδα μου. Μια καινούργια μέρα ξημερώνει
ίδια με την σημερινή, εκτός που την λένε Σαββάτο, αυτή είναι το διαφορετικό.
Καλό ξημέρωμα.....

No comments:

Post a Comment