Thursday, September 6, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Δεν πάει άλλο....Έχω χάσει τον ύπνο μου και ακόμα είναι η αρχή, το
Τέλος είναι το δύσκολο.
Τώρα τελευταία ξυπνάω κουρασμένος, λες και με κυνηγάνε όλο το βράδυ.
Δεν ξέρω πότε και αν θα τα ξεπεράσω όλα αυτά μέχρι το τέλος της
διαδρομής της Ζωής. Κουράστηκα πια με όλα αυτά και το μόνο που λέω
στον εαυτό μου, είναι, κουράγιο καπετάνιε, εδώ μαζί θα τα ξεπεράσουμε.
Τι άλλο θα δουν τα μάτια μου και θα ακούσουν τα αυτιά μου, ποιος ξέρει.
Πάντως προσπαθώ όσο μπορώ και κυρίως να μην γίνομαι ενοχλητικός.
Τίποτα δεν πάει καλά και σωστά σε αυτόν τον τόπο τον μοναδικό, που
έπρεπε να είναι παράδειγμα για μίμηση . Τον καταντήσαμε τον τόπο, τόπο
διαπλοκής και συναλλαγής για πλουτισμό. Τι ψάχνω να βρω τώρα γιατί έχω
χάσει τον ύπνο μου και ξυπνάω κουρασμένος. Ευτυχώς μέσα σε όλα αυτά
δρόσισε λιγάκι ο Σεπτέμβρης και όλα τα περνάω παρέα με την δροσιά,
πάντα, περπατώντας από το σκιερό πεζοδρόμιο.
Με κυνηγάνε στον ύπνο μου τα φάρμακα, τα φαρμακεία, ο ΕΟΠΥΥ και
ο Υπουργός Υγείας από την μια μεριά και από την άλλη ο Στουρνάρας με
τον Πρωθυπουργό και τους Βενιζέλο – Κουβέλη.
Καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment