Monday, September 17, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Η ανθρώπινη επαφή, η κατανόηση και η αποδοχή είναι αυτά που μας
χρειάζονται για να δημιουργήσουμε έναν κόσμο καινούργιο πιο ανθρώπινο
χωρίς διακρίσεις, προκαταλήψεις, ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό.
Αυτά μας λείπουν και αυτά που μας λείπουν σκεφτόμουν σήμερα την ώρα
που ήμουν στο Τραμ και πήγαινα για τις δουλειές μου και προς την πλατεία.
Το πρωί κατά τις 9 πήγα μέχρι τον γιατρό μου τον παθολόγο για να μου γράψει
μερικά φάρμακα που χρειάζομαι και πήγα και τα πήρα από το φαρμακείο και
τα πλήρωσα όλα από τα λίγα χρήματα που έχω στην τσέπη μου γιατί δεν δίνουν
τα φαρμακεία της Αττικής ακόμη φάρμακα με πίστωση, γιατί ? Γιατί δεν έχει
λεφτά ο ΕΟΠΥΥ να εξοφλήσει τους φαρμακοποιούς της Αττικής. Τώρα ποιος
κοροϊδεύει, ποιον, ποιος το ξέρει, εκτός από αυτούς που εξακολουθούν να μας
κοροϊδεύουν, Φαρμακοποιοί και ΕΟΠΥΥ. Τώρα τι θα γίνει μόνο αυτοί ξέρουν,
εμείς απλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε υπομονή μέχρι να εξαντληθεί.
Με όλα αυτά πως μπορεί να κοιμάμαι ήσυχος και όχι ανήσυχος και να
ξυπνάω κάθε πρωινό κουρασμένος παρ όλο που τώρα έχει όμορφη δροσιά
λόγω Φθινόπωρου και βροχής. Λες και με κυνηγάνε στον ύπνο μου
ο ΕΟΠΥ και οι Φαρμακοποιοί. Της Αγίας Σοφίας σήμερα και γιορτάζουν
πολλές γνωστές μου Σοφίες και πρέπει να στείλω ευχές σε όλες, ευτυχώς
που υπάρχει και το Gmail και όλα γίνονται εύκολα και γρήγορα. Κάτι είναι
και αυτό κοντά σε όλα τα στραβά. Δροσιά σήμερα, συννεφιά, με λίγη βροχή.
Σήμερα παίζει μπάλα και ο Πανιώνιος, είδα τα φώτα στο γήπεδο αναμμένα
τώρα που ερχόμουν προς το σπίτι. Κατά τις 10 θα πάω προς την πλατεία και
θα μάθω το αποτέλεσμα από την παρέα που θα πίνει καφέ στον καφέ της
πλατείας, στο EVEREST . Αύριο είναι μια άλλη μέρα και το πρωί θα πάω
μέχρι το EUROMEDICA για να πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεων από
τις Αξονικές, Θώρακος και Σπλαχνικού Κρανίου, που έκανα την Παρασκευή
για να δούμε ότι έχει σχέση με τον καρκίνο του λάρυγγα 1 χρόνο μετά την
εγχείρηση στον λάρυγγα, ας ελπίσουμε ότι όλα πήγαν καλά, ότι όλα είναι
καλά μέχρι στιγμής, 1 χρόνο μετά την εγχείρηση. Αυτό θα πάω να μου το πει
ο γιατρός μου ο παθολόγος και σε δυο μέρες θα πάω να δει τα αποτελέσματα
των εξετάσεων ο γιατρός που μου έκανε την εγχείρηση. Ελπίζω ότι όλα πήγαν
καλά, για να κοιμάμαι ήσυχος, μέχρι τότε υπομονή.
Καλά νέα πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν
Καλή συνέχεια..... 


No comments:

Post a Comment