Wednesday, September 5, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Δροσιά σήμερα από νωρίς το πρωί, οι ζέστες έμειναν πίσω, ο Σεπτέμβρης
μπαίνει για τα καλά, κάτι είναι και αυτό, τουλάχιστον ξεπερνάμε παρέα με
την δροσιά της καθημερινές δυσκολίες. Πάντως δεν πάει άλλο με την
λιτότητα, ο κόσμος όλος παραμιλάει και διαμαρτύρεται και είναι και
απαισιόδοξες οι προβλέψεις και οι προοπτικές, όπως πάμε δεν υπάρχει
περίπτωση για ανάκαμψη και ανάπτυξη. Τι θα γίνει, εδώ που φτάσαμε το
μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι η ανακοίνωση της χρεοκοπίας από
τον Πρωθυπουργό της χώρας. Αυτή είναι η Αλήθεια και η πραγματικότητα.
Δύσκολα τα πράγματα, έχω χάσει τον ύπνο μου παρ όλο που έχει δροσιά.
Δεν πάει άλλο....και ακόμα είναι η αρχή. Η ανακοίνωση της χρεοκοπίας
είναι το τέλος, όλοι αυτό περιμένουμε το τέλος.
Μέχρι και η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος που νοικιάζω στη Νέα Σμύρνη
με φώναξε και μου είπε μήπως πρέπει να κόψουμε το ενοίκιο.
Τι να πω, είναι να μην χάνεις τον ύπνο σου ?
Το μόνο μου εισόδημα είναι η σύνταξή μου....τι να κάνω. Στο τέλος όπως
πάμε θα μείνω χωρίς λεφτά ακόμα και για το καθημερινό ψωμί.
Καλή συνέχεια και στο σήμερα και στο αύριο την χρειάζομαι !

No comments:

Post a Comment