Monday, November 26, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα σε όλους.....Καλή βδομάδα
Καλημέρα στην τελευταία βδομάδα του Νοέμβρη. Ακολουθεί ο Χειμώνας που
πλησιάζει σιγά σιγά και σταθερά. Σήμερα Δευτέρα και η μέρα είναι ηλιόλουστη
και αρκετά ζεστή για αυτή την εποχή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις
επτά. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ξυρίστηκα, έπλυνα τα δόντια μου και έκανα τον καφέ μου τον
πρωινό για να πιω. Ελληνικό, μέτριο, διπλό. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Χοιρινό
με πράσο σέλινο και σελινόριζα. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα
ποτήρι νερό, έβγαλα έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια μου και τα τακτοποίησα
για να μην τους λείπει τίποτα και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο της γειτονιάς για να
πάρω λίγο φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Γυρίζοντας για το σπίτι πέρασα
από το μανάβικο της γωνίας και πήρα αυτά που χρειάζομαι για το σημερινό φαγητό
και ήρθα σπίτι για να αρχίσω την προετοιμασία για το μαγείρεμα. Το μαγείρεμα μου
πήρε μέχρι λίγο μετά της δώδεκα. Έγινε το φαγητό πολύ καλό και κυρίως νόστιμο.
Ντύθηκα καλά και κατέβηκα για να πάω μια βόλτα, να περπατήσω λιγάκι από
πεζοδρόμιο μεριά στην όμορφη λιακάδα. Πολύ όμορφη η μέρα τουλάχιστον μέχρι
τις δυο που επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Λίγος κόσμος στο δρόμο και στην πλατεία.
Δευτέρα και ο κόσμος δεν έχει και λεφτά για κάτι παραπάνω. Τα μαγαζιά άδεια, κανείς
δεν ψωνίζει, μα ούτε και σταματά για να δει τις βιτρίνες. Δυστυχώς δεν υπάρχουν
λεφτά. Σήμερα μου ήρθε και η ΔΕΗ, Έναντι, 226 ευρώ. Είναι μέσα και η δεύτερη από
τις πέντε δόσεις 114 ευρώ για το σπίτι. Αυτό βέβαια το πληρώνει ο ιδιοκτήτης και
ευτυχώς όχι εγώ. Ευτυχώς που δεν έχω δικό μου σπίτι, γιατί αν είχα δεν θα μου έφτανε
η σύνταξη που παίρνω. Δεν έχω πόρους από αλλού. Το εισόδημά μου είναι μόνο
η σύνταξη του ΝΑΤ, που μου επιτρέπει μόνο ίσα ίσα να επιβιώνω. Δεν παραπονιέμαι
αλλά αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα. Ώρα για φαγητό, καλή όρεξη σε
όλους. Καλό το φαγητό σήμερα και νόστιμο, παρέα με δυο ποτήρια κρασί. Εξασφάλισα
φαγητό για τρεις τουλάχιστον ημέρες. Μάζεψα τα πιατικά και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Είναι η καλύτερή μου ώρα. Λίγο πριν τις έξη έγερση κανονική. Μόλις
άρχισε να πέφτει η νύχτα. Η μέρα και ο ήλιος πάνε στο άλλο ημισφαίριο που τους
περιμένουν. Έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια μου, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και παρέα με την κούπα του καφέ
κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Διάβασα τα μηνύματα και τώρα
επτά η ώρα ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η επικαιρότητα τρέχει δεν
σταματά, δύσκολο να την προλάβεις. Προσπαθώ όμως να προλάβω τα κυριότερα.
Ήπια δυο γουλιές καφέ από τον πρωινό που περίσσεψε, έβαλα τα καναρίνια μέσα
στη ζεστασιά του σπιτιού και κάθισα να συνεχίσω το γράψιμο μέχρι τις οκτώ.
Οκτώ η ώρα, βραδινά χάπια και κολλύριο για τα μάτια, για την εσωτερική πίεση
των ματιών. Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μια κοντινή βόλτα για να περπατήσω
λιγάκι. Πέρασα και από τους δικούς μου να τους δω για λίγο τους είπα την καλησπέρα
μου και επέστρεψα σιγά σιγά στο σπίτι. Δέκα η ώρα, έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα μέχρι αυτή την ώρα. Στη συνέχεια ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές και τώρα πριν τις έντεκα γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά. Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά μια χαρά. Τα καναρίνια
κάθονται στη γωνιά τους, ήσυχα στη ζεστασιά και την φιλοξενία του σπιτιού.
Αύριο και πάλι. Τρίτη, μια άλλη μέρα, ίσως καλύτερη από τη σημερινή, σαν μέρα.
Καλό ξημέρωμα......
Τα λέμε και πάλι αύριο, λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα !

No comments:

Post a Comment