Tuesday, November 27, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα σε όλους....
Καλό πρωινό με στυλ και χαμόγελο στη ζωή την μοναδική.
Όμορφη η μέρα σήμερα, σαν μέρα. Ηλιόλουστη και αρκετά ζεστή για την εποχή.
Αυτό είδα το πρωί που ξύπνησα λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ
μου να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα έβγαλα τα καναρίνια έξω στο
φως της καινούργιας μέρας και τα τακτοποίησα για την υπόλοιπη ημέρα. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά, έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο κριτσίνια και ένα ποτήρι γάλα.
Λίγο πριν τις εννιά τακτοποίησα το σπίτι όπως κάθε πρωινό και μετά παρέα με την
κούπα με τον καφέ κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Διάβασα
όλα τα μηνύματα και απάντησα σε όσα έπρεπε, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Λίγο μετά τις έντεκα ντύθηκα, κατέβηκα από το σπίτι και με το Τραμ
πήγα μέχρι την Αθήνα, στο Σύνταγμα, που είχα κάτι δουλειές να κάνω. Αρκετός
κόσμος στο κέντρο της Αθήνας, αλλά τα καταστήματα άδεια. Πήρα ένα κουλούρι
Θεσσαλονίκης, έκανα τη βόλτα μου στο κέντρο της Αθήνας, τέλειωσα τις δουλειές
μου και επιστρέφοντας για να πάρω ξανά το Τραμ να με φέρει πίσω στη Νέα Σμύρνη
ψώνισα και ένα κιλό καφέ Ελληνικό, από την γωνιά του Καφέ, του Αρμενάκου, που
είναι στην Πραξιτέλους 4 και Πλ. Καρύτση. Πάντα από κει ψωνίζω τον καφέ. Έχει
τον καλύτερο Ελληνικό καφέ σ αυτή τη γωνιά της Αθήνας. Λίγο μετά τις δώδεκα
επέστρεψα στο σπίτι, άνετα. Μεγάλη εξυπηρέτηση το Τραμ. Όπως ήμουν ντυμένος
κατέβηκα να κάνω τη βόλτα μου πριν το μεσημεριανό φαγητό μέχρι την πλατεία.
Όμορφος ο καιρός σήμερα, όμορφη και η μέρα. Αρκετός κόσμος στο δρόμο προς
και από την πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και στην πλατεία. Πολύ όμορφα στην
πλατεία, με αρκετό κόσμο στα καφέ και στα ψωμάδικα. Τα μαγαζιά σχεδόν άδεια.
Εκτός από του Βασιλόπουλου τις πλατείας και του βιβλιοπωλείου. Λίγο πριν τις
δυο επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο πράσο
σέλινο με χοιρινό και έφαγα παρέα με φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Μεσημεριανή δίωρη ξεκούραση και έγερση λίγο μετά τις πέντε. Λίγο μετά τη
δύση του ήλιου και τις μέρας. Έξη η ώρα και νύχτωσε, μίκρυνε πολύ η μέρα.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια μου να δω αν είναι εντάξει και έξη η ώρα πήρα
τα χάπια μου τα απογευματινά. Παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα και γράφω
για τη σελίδα μου τα καθημερινά και στη συνέχεια ενημέρωση από την επικαιρότητα
του σήμερα και του αύριο. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Άκουσα και τις δηλώσεις
του Πρωθυπουργού στην τηλεόραση. Μακάρι να είναι η κατάσταση, η οικονομική,
στη χώρα καλή. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα για βόλτα
βραδινή μια που είναι καλή η βραδιά. Λίγος κόσμος κυκλοφορεί παρ όλο που είναι
ακόμα νωρίς. Από πεζοδρόμιο μεριά πολύ λίγους συνάντησα και στην πλατεία μόνο
λιγοστοί κάνουν τη βόλτα τους αυτή την ώρα. Τα καφέ τις πλατείας σχεδόν άδεια.
Ορισμένα είναι κλειστά γιατί αλλάζουν την εμφάνιση των μαγαζιών. Βλέπεις σε
λίγο μπαίνει ο Δεκέμβρης, ο μήνας των γιορτών. Όλοι προσπαθούν να δουλέψουν
όσο πιο καλά γίνεται και να επιβιώσουν σαν μαγαζιά. Λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή
στο σπίτι σιγά σιγά. Η βραδιά είναι όμορφη με λίγη ψύχρα. Μόλις γύρισα ζέστανα
νερό και έκανα μια κούπα πράσινο τσάι για να περάσω την υπόλοιπη βραδιά.
Κάθισα μπροστά από το πληκτρολόγιο και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Τέλειωσα και τα μεταφέρω στη σελίδα μου. Αύριο πάλι λίγο μετά το καθημερινό
ξημέρωμα. Σε λίγο ξημερώνει, Τετάρτη. Πλησιάζει μεσάνυχτα και ακούω μουσική.
Καλό ξημέρωμα σε όλους.....
Αύριο είναι μια άλλη μέρα !

No comments:

Post a Comment