Monday, November 19, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα σε όλους καλή Κυριακή ηλιόλουστη.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, λίγο μετά την Ανατολή του ήλιου.
Έχει όμως συννεφιά και το φως δεν είναι αρκετό μέσα στο σπίτι. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα ένα τσάι πράσινο να
πιω, για πρωινό, αντί για καφέ. Έφαγα και λίγα κριτσίνια με δυο κομμάτια κασέρι
και ήπια μια κούπα γάλα. Οκτώ η ώρα, ώρα για τα πρωινά μου χάπια με ένα ποτήρι
νερό. Το φως της μέρας άρχισε να μπαίνει στο σπίτι σιγά σιγά, μόνο που κάνει
κρύο τα πρωινά και θέλει προσοχή. Έβγαλα και τα καναρίνια μου έξω στο φως
της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα. Με περίμεναν και τα δυο να τους
βάλω φρέσκια τροφή από δυο φύλλα τρυφερά μαρουλιού στο καθένα.
Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Γιουβέτσι κριθαράκι, με αρνάκι στην κατσαρόλα.
Λίγο πριν τις εννιά άρχισα την προετοιμασία για να τα έχω όλα έτοιμα πριν αρχίσω
να μαγειρεύω. Προετοιμασία και μαγείρεμα σε σιγανή φωτιά μου πήρε 3 ώρες.
Τέλειωσα λίγο πριν της 12. Το φαγητό έγινε καταπληκτικό. Λίγο μετά τις 12 πήγα
την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία. Σχεδόν γεμάτη η πλατεία.
Κυριακή μεσημέρι και όλα τα καφέ είχαν κόσμο και μέσα και έξω. Έκανα τη βόλτα
μου στη φθινοπωρινή λιακάδα και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό. Γιουβέτσι με κριθαράκι, σαλάτα μαρούλι, με λίγο τυράκι,
δυο ποτηράκια κόκκινο κρασί και φρέσκο ψωμάκι. Καλό ήτανε για Κυριακή.
Πέρασε και η αδελφή μου και πήρε λίγο φαγητό για μεζέ, γιατί είναι εξαιρετικό
έτσι μου είπε όταν το δοκίμασε. Τρεις η ώρα και μεσημεριανή ξεκούραση με δυο
ώρες ύπνο. Έγερση κανονική πριν τις έξη, ο ήλιος έχει βασιλέψει και το σκοτάδι
έχει πέσει. Όλο και πιο γρήγορα νυχτώνει. Αστροφεγγιά στον Μπλε Αττικό ουρανό
και μπονάτσα στην όμορφη Κυριακάτικη Φθινοπωρινή βραδιά. Επτά η ώρα και το
φεγγάρι στο πρώτο τέταρτο ομορφαίνει τον ουρανό. Όσο βραδιάζει κάνει κρύο
αρκετό και χρειάζεται ντύσιμο καλό. Τα καναρίνια κάθισαν στη γωνιά τους ήσυχα
και περιμένουν να τα βάλω μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν τη
βραδιά τους. Πολύ όμορφη η αποψινή βραδιά και ήσυχη. Παρέα με την κούπα, με
πράσινο τσάι, κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα καθημερινά, ενημέρωση
στις σελίδες μου τις καθημερινές και διάβασμα για την επικαιρότητα του σήμερα
και του αύριο από της εφημερίδες της σημερινές. Γύρω στις δέκα βγήκα για την
βραδινή μου βόλτα μέχρι την πλατεία. Όμορφη η σημερινή βραδιά χωρίς πολύ
κρύο και αστροφεγγιά στον Αττικό ουρανό. Όμορφη ήταν η βραδινή βόλτα.
Αρκετό κόσμο είχε η πλατεία. Γύρισα νωρίς γιατί ήθελα να δω τα αθλητικά.
Έντεκα η ώρα και παρακολουθώ τα αθλητικά. Πριν λίγο τέλειωσε και η Formula 1.
Χάμιλτον ο νικητής στο Τέξας, με δεύτερο τον Φέτελ και τρίτο τον Αλόνσο.
Δεν είχαμε απόψε Παγκόσμιο πρωταθλητή. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και
κάθισα να παρακολουθήσω τα υπόλοιπα αθλητικά της ημέρας. Λίγο πριν τα
μεσάνυχτα έγραψα για τη σελίδα μου τα Καθημερινά και ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Αύριο πάλι, είναι μια άλλη μέρα. Δευτέρα, αρχή της βδομάδας.
Καλό ξημέρωμα.....
Τα λέμε πάλι το πρωί

No comments:

Post a Comment